![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Guest
Downloads: Uploads: | Read more on: : i3D.net Game Forums /cod-support/177592-glitch.html De volgende vraag werd door Rody gesteld: Hierbij wil ik jullie informeren over het feit dat ik al een aantal dagen geen wapens meer kan kopen binnen Black Ops. Ik ben net in prestige level 5, level 20 belandt, maar ik kan geen Famas en/of Galil kopen. Als ik ze koop dan gaat het geld eruit, maar als mijn account dan bezig is met het downloaden van game settings en fatching stats dan is mijn oude class weer terug en heb ik ook mijn geld weer terug. Hebben jullie hier een oplossing voor? Groeten! |
|
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Wij kunnen helaas niks voor je betekenen, aangezien Activision dit zal moeten patchen. Gaat het hier overigens om een PS3-, Xbox360- of PC-versie?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 11 September 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Het betreft hier de PC-Versie. (Btw: Ik heb me aangemeld tot het forum. Stuurde de vraag via callofduty.nl) Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=177592 Jammer dat er geen oplossing is. Ik had een aantal youtube-filmpjes gezien waar hetzelfde probleem te zien was. Ook bij hun betreft het de PC-Versie. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |