![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Guest
Downloads: Uploads: | De volgende vraag werd door Frank gesteld: Read more on: : i3D.net Game Forums /cod-support/180639-game-call-duty-modern-warfare-3-traag.html Hoi, Ik heb gisteren op legale wijze de Game Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de pc. Nou lukt het mij niet om de game met een normale snelheid af te laten spelen. De game is erg traag. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd ( Game boost, schijven opgeruimd, gezocht naar eventuele patch voor deze versie ) Dit mag jammer genoeg niet baten. Kunnen jullie mij misschien helpen? Zie onderstaande gegevens van mijn pc. Windows 7 RAM geheugen: 4096MB Processor: IntelCore 15 M450 @ 2.40 GHZ ( 4 CPU's) Grafische kaart: NVIDIA GEFORCE GT 335M Cuda 1GB HDD: 500 GB Alvast bedankt, Groeten, Frank |
|
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| 't i3D Jochie Join Date: 21 May 08 Location: Utrecht
Downloads: 85 Uploads: 2 ![]() Provided Answers: 156 | Je videokaart zou voor een lichte bottleneck kunnen zorgen, aangezien dit een M-versie (laptop) en daardoor kunnen de prestaties wat afwijken. Je zou echter wel kunnen proberen om de instellingen van de game zo laag mogelijk te zetten, denk hierbij aan de resolutie en AA (anti-aliasing) etc. De graphics zullen er niet mooier op worden, maar de game zal wel soepeler gaan lopen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=180639 Tevens is een laptop niet gemaakt om zware games te draaien of je moet een echte game-laptop aanschaffen. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |