![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 30 March 07
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /counter-strike-1-6-cs-1-6/25984-bots-1-6-a.html wij hebben onlangs een CS 1.6 server genomen bij I3D. Het is een public 24 slots server waar wij een mooie DeathMatch van gemaakt hebben: 84.244.162.175:27015 Echter kwam ik tot de verbazing dat je tenopzichte van Counterstrike Source, bij 1.6 niet zomaar bots kna toevoegen. Heeft er iemand, bij voorkeur een gehoste windows server hier bij I3D, op zijn CounterStrike 1.6 server er zelf bots op gekregen? Tevens is er ergen een Nederlands handleiding over hoe je dit op je gameserver installeerd? Alvast bedankt, |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | Hoe installeer je Bots op CounterStrike 1.6 Ik heb het op weten te lossen. Momenteel draaien er nu 4 bots op onze CounterStrike 1.6 Deathmatch server: 84.244.162.175:27015 Voor de mensen die nog niet weten hoe dit moet heb ik besloten om hier een korte tutorial neer te zetten. Wat heb je allemaal nodig: metamod (v1.19 of hoger) podbot (V3B19d of hoger) Om het zo simpel mogelijk te houden voor iedereen heb ik een download gevonden die gelijk werkt. Ik heb er het overbodige uitgehaald. Het is dus slechts een questie van uploaden en klaar. Mocht je nog vragen hebben kun je een bericht achterlaten. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=25984 Moet eerlijk bekennen dat ik nog niet alles weet van CS 1.6 maar moeilijk is een groot woord. Veel plezier met de download!! |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| i3D.net Operations Manager i3D.net staff Join Date: 10 January 08 Location: Breda
Downloads: 79 Uploads: 11 ![]() ![]() | Was het in 1.6 niet iets als /rcon addbot naam 1 1 (prefix/team/skill). Misschien herinner ik het me verkeerd (kan het momenteel ook even niet nakijken) Is zo lang geleden dat ik cs 1.x gespeeld heb ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=25984 Maar in ieder geval bedankt Kim! |
| | |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | Hoi Ramon, ja dat klopt. Daar kwam ik pas veel later achter. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=25984 Echter deze mod zorgt er gewoon voor dat de user zich totaal niet meer druk hoeft te maken over de bots. Als alles goed geinstalleerd is zorgt deze dat de bots automatisch worden toegevoegd en ook weer automatisch verdwijnen als er een bepaalde quota wordt gehaalt. Voor de mensen met een Deathmacth server is dat vrij handig ![]() Ik zal proberen dit ook zo up to date mogelijk te houden. ![]() Greetz |
| | |
| | #5 (permalink) |
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | ***UPDATE*** Ik merkte dat de eerste versie niet helemaal naar order werkte... Voor de CounterStrike 1.6 DeathMatch servers heb ik nu een nieuwe rar file gemaakt wat beter werkt. Ik heb er een readme in het engels aan toegevoegd. Wat zit er allemaal in: - AmxmodX (Meest recente versie) - HlGuard (Messt recente versie) - PodBot (Meest recente versie) Veel plezier met je nieuwe DeathMatch server ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=25984 Deze files zijn enkel bestemt voor windows servers |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Private First Class Join Date: 07 August 09 Location: Naast m'n buur
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Alleen gaan die bots op de standard maps van m'n cs 1.6 dedicated server! Nu ik zou ze willen laten gaan op al m'n maps (zoals buzzkill, simpsons,........) maar die maps zijn BSP-Bestanden voor die bots daar in de map wptdefault zijn het PWF-Bestanden. Kan je zeggen hoe ik de bots op alle maps laat werken en niet alleen op de standard maps? Alvast bedankt | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |