![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 922nd | Vacature: Linux Systeembeheerder INTERACTIVE 3D, i3d.nl, is per direct op zoek naar een linux systeembeheerder. Het werk wordt zowel onsite (serverruimtes in Rotterdam en Amsterdam) als remote uitgevoerd. Je assisteert ons supportteam en je collega systeembeheerders. Tevens assisteer je opdrachtgevers bij de installatie en configuratie van servers in onze serverruimtes in Rotterdam en Amsterdam. Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en hebt eigen inbreng. Werkzaamheden zijn fulltime, dwz 40 uur per week bedragen. De werkzaamheden bestaan uit:
Wij zoeken in jou de volgende eigenschappen:
Vergoeding:
Over INTERACTIVE 3D: Interactive 3D is marktleider in de Benelux in de gamehosting branche. Wij zijn gevestigd in hartje Rotterdam in een gezellig en ruim kantoor. We hebben momenteel serverruimtes in Amsterdam en Rotterdam en hier komen in 2007 nog lokaties bij. Ons bedrijf kent elk jaar een verdrievoudiging van omzet en deze groei willen wij continueren in 2007. Onze klanten komen uit heel Europa. Reageren: Ben jij de persoon die wij zoeken? Stuur dan je sollicitatiebrief en cv naar info@i3d.nl ovv 'Vacature systeembeheer'. Daarna nodigen wij jou graag uit op ons kantoor. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| the nut! | Ik wou dat ik die basiskennis had..
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| the nut! | Heb je mijn cv nog? Ik wil graag solliciteren. Dit omdat je wel weet hoe graag ik bij i3d wil werken! Ik kan wel een brief schrijven, maar zoals net al aangegeven heb ik weinig kennis van Linux en win2003. Uiteraard sta ik open voor alles wat ik zou moeten (bij)leren. Je hele leven blijf je leren; dat geldt binnen elk bedrijf ![]()
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| General Major | vanaf wanneer je aan de voorwaarden kan voldoen waarschijnlijk Als je als 18 jarige aan de bovengenoemde verwachtingen kan doen is het het geen probleem lijkt mij... maar die kans is vrij klein. Maar lijkt me een gezellige leuke job, wie weet over een paar jaartjes... ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| the nut! | Zal ik even doen vanavond als ik thuis ben van mijn huidige werk ![]()
| | |
| | #19 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 22nd September 2006
![]() ![]() ![]() | Lijkt me leuke job jammer dat ik eerste school nog af moet maken maarjah daar doet je niets aan he over paar jaar zijn jullie vast weer opzoek naar mensen toch ![]() Mensen succes met solliciteren
__________________ Call Of Duty 2 - Lethal Waeponry Diehard. Just another Fun-Clan Website: http://www.lwd-clan.nl/ |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |