![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 922nd | Newsmessage orginally posted on www.callofduty.nl: Call of Duty richt zich wederom op multiplayer Call of Duty: World at War zal zich, net als zijn voorganger Call of Duty 4: Modern Warfare, meer richten op de multiplayer. Dat is een van de conclusies van NG-gamer na het zien van de game op de Games Convention in Leipzig. De site was onder de indruk van de presentatie van Treyarch en betitelde World at War als 'een zeer veelbelovende game'. Wat viel de site nog meer op?
More... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Ready for duty! Moderator Call of Duty | Zoals ik op de site ook al heb gecommented: Schitterende post en een mooie samenvatting van wat we kunnen verwachten van World at War. Het klinkt allemaal erg goed en ik hoop inderdaad dat de Multiplayer erg geslaagd zal zijn. Tenslotte is dat hetgeen je maandenlang speelt. De Multiplayer van CoD4 was gewoonweg fantstisch. Ik kijk uit naar november. O ja, ik ben benieuwd wat de EU releasedatum zal zijn. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16th June 2006 Location: Noord-Holland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vind toch wel dat ze een beetje te snel die CoD-games uitbrengen hoor. Ik ben blij dat World at War komt, maar waarom moet alles zo snel... ![]() Inderdaad een overzichtelijke, nette post.
__________________ Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. PSN: Deception123 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ready for duty! Moderator Call of Duty | Dat zeggen wel meer mensen, maar ik vind het niet erg hoor. Als je CoD4 maandenlang intensief speelt dan gaat het toch een beetje vervelen. En vergeet niet, dat sommige WWII fans CoD4 gewoonweg hebben overgeslagen en COD:WaW wel gaan spelen. ![]() |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |