![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 30 March 10
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik heb een video card stability test gedaan,hier kwam de volgende error uit: Perhaps the video card switched into low accelarated mode,if you overclocked your video card,you need to lower you gpu and memory frequency..after reboot.... Ik heb niet overgeclocked...zou niet eens weten hoe deze error komt tijdens de test de ene x na 12min..en de andere x na 30 min...Ik ben Nog al een leek op pc gebied dus plzz help me Read more on: : i3D.net Game Forums /hardware/148986-pc-loopt-vast-tijdens-games.html ati radeon 200xpress pentium(r) d cpu 2,80Ghz 2gb Ddr2 ram Geforce 9600gt |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| General Major Join Date: 05 September 08 Location: Noord-Brabant
Downloads: 52 Uploads: 0
Xfire: joeri5000 ![]() Provided Answers: 56 | 9600GT van XFX? (XFX is een merk dat o.a. videokaarten van nvidia verkoopt) Waarom vraag ik dit? Ik heb ook een GT9600 (XFX) gehad en die deed precies hetzelfde (ik was niet de enigste).
__________________ Vragen? Stuur een PM. ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | het is de 9600gt van msi Perhaps the video card switched into low accelarated mode,if you overclocked your video card,you need to lower you gpu and memory frequency..after reboot.... Maar wat houd dit in ??en wat moet of kan ik er mee?? dirt 2 doet het verder gewoon goed met Alles op high!! call of duty 4 en 5 ook...bij die games is het af en toe dat ie vastloop en het beeld gekleurd uitslaat...maar bij Bijv battle field 2 is het gewoon Altijd raak...alleen de ene x na 2 de andere x na 10 of pas na 30 min..... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| 'S ne strafer! Join Date: 01 February 09 Location: België!
Downloads: 29 Uploads: 0
Xfire: ownuin2sec ![]() Provided Answers: 2 | Battlefield 2 of Bad Company 2? Bij CoD1 had ik dergelijk probleem ivm de instellingen van DirectX, maar ik denk niet dat het daaraan zal liggen. Probeer eens in Safe Mode te spelen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=148986 Als je je videokaart gaat overklokken, zal hij uiteindelijk overbelast worden, en dan schakelt de videokaart zelf terug naar een lagere frequentie, om oververhitting te voorkomen. Overklokken doe je trouwens om de levensduur van GPU/CPU te rekken, alsook in te korten. Met rekken bedoel ik dan het feit dat hij nieuwere games toch nog zal aankunnen, met inkorten bedoel ik dat de levensduur van je videokaart sterk verminderd. (Bij de CPU zou dit de helft minder lang zijn)
__________________ ETTIEFRETTIEE![]() LEGGIEWEGGIE![]() LOBBAHLOBBAH![]() PHANTEEHPHANTEEH![]() JOCHEIJOCHEI![]() BABEEHBABEEH![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| General Major Join Date: 05 September 08 Location: Noord-Brabant
Downloads: 52 Uploads: 0
Xfire: joeri5000 ![]() Provided Answers: 56 | Zoals de ts al in zijn eerste post aangaf heeft hij zijn kaart niet overgeklokt. Waar we het nog niet over hebben gehad is een driver update voor de videokaart zelf. Dit kan de meeste problemen in één keer oplossen. Ga even naar de volgende link en vul je gegevens in. Download de driver en installeer deze op je computer. Drivers - Download NVIDIA Drivers
__________________ Vragen? Stuur een PM. ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | het ligt ook niet aan drivers...heb er al een aantal geprobeerd....Heb nu de nieuwste er op en dat verandert ook niks aan de zaak....Gisteren heb ik het geprobeerd met 1 memstick 1024 ik kon wel wat langer spelen dan normaal..maar denk dat dit toeval is.....wat ik zelf denk is dat,die videokaart idd gewoon te warm wordt,omdat hij dan waarschijnlijk fabrieks uit overclocked is,maar doordat er een fout zit in de kaart zelf hij niet goed koelt.... |
| | |
| | #10 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Sorry sorry sorry het probleem is opgelost...Het was dus wel een driver probleem....ik had een 9600gt driver....Maar ik heb een msi N9600 gt hybrid freezer,die draait op een heel andere driver....Ik heb advies aangenomen van iemand die er dus blijkbaar ook geen verstand van heeft!! Nu is alles Goed |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 27 October 08 Location: Behind my computer
Downloads: 88 Uploads: 0
Xfire: Devilishh1992 ![]() Provided Answers: 3 | Geen verstand zou ik maar even voor je houden want jij bent degene die ons van verkeerde informatie voorziet! Jij zegt ons dat je een gewone 9600GT hebt!
__________________ |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |