![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 28 January 07
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 13 | Heb onlangs mijn interne geheugen van pc verhoogd van 1gb naar 3 gb. Kan ik dan ook mijn videokaart veranderen? Van 256mb naar 512 mb. Of heeft het intern geheugen daar niks mee te maken??? |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() Provided Answers: 309 | Dat hangt van je pc af. Bij sommige pc's kan je er makkelijk een nieuwe kaart insteken, andere niet ![]() Wat zijn je pc specificaties? Zelf samen gesteld of is het een standaard pc? Welk moederbord heb je? Welke kaart wil je er dan insteken? enz... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! | Verplaatst naar het juiste subforum. Voor zover ik me herinner heb je een niet al te recente videokaart in je systeem zitten. Dat je je interngeheugen hebt uitgebreid zou heel misschien nog een voordeel kunnen opleveren, echter heeft het in jouw geval geen zin om een 512MB-videokaart aan te schaffen (uitgaand van specs die Brede al eerder op het forum heeft gezet). De 512MB op een videokaart gebruik je alleen bij bijvoorbeeld (extreem) hoge resoluties in bepaalde spellen. En als je die resoluties niet kunt draaien dan gebruik je het volledige VRAM-geheugen (videogeheugen) dus ook niet. Read more on: : i3D.net Game Forums /hardware/149243-intern-geheugen.html Interngeheugen werkt dus anders dan geheugen van een videokaart. Meer interngeheugen kan al heel snel voordelig uitpakken, daarvoor hoef je niet per se op hoge grafische instellingen in games te spelen. Dus meer interngeheugen betekent niet dat je ook maar meer VRAM moet hebben. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |