![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| OMFG! COD6! :@ Join Date: 24 May 09 Location: The Netherlands
Downloads: 3 Uploads: 0
Xfire: Ask me ![]() Provided Answers: 2 | Answered: Echo met microfoon Ik zit met een probleempje, Ik heb gister een nieuwe microfoon gekocht en in de pc gestopt (er zat geen cd installatie bij). Read more on: : i3D.net Game Forums /hardware/150965-echo-met-microfoon.html De microfoon die ik gekocht heb is van i.t.works, mijn boxen zijn van Medion. Het probleem is, als ik praat met mij vrienden, dan horen zij een echo wel 2 of 3x. Ik heb van alles geprobeerd, boost weggehaald, gekeken of het niet ingesteld stond voor Onderwater ofzo. Kan iemand mij helpen? |
| | |
Best Answer - Posted by Leg3nd |
| Het is in 9 van de 10 gevallen zo, dat als je je geluid via de boxen hebt met een externe microfoon dat je dan een echo hebt. Valt niet heel veel aan te doen. Misschien je sensitivity veranderen(kan niet overal) |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 121 | Je hebt je geluid over de boxen ? En je microfoon apart ? Of is het een losse microfoon ?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #8 (permalink) |
Xfire: Ask me ![]() Provided Answers: 2 | Aan m'n moederbord, Dat weet ik, maar waaro vindt ik precies wat voor moederbord ik heb, ik heb in DxDiag gekeken, maar kon niet uit opmaken wat nou iets over mijn moederbord zei. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 121 | Het is in 9 van de 10 gevallen zo, dat als je je geluid via de boxen hebt met een externe microfoon dat je dan een echo hebt. Valt niet heel veel aan te doen. Misschien je sensitivity veranderen(kan niet overal)
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 27 October 08 Location: Behind my computer
Downloads: 88 Uploads: 0
Xfire: Devilishh1992 ![]() Provided Answers: 3 | Valt maar één ding op te verzinnen, koop een koptelefoon, of misschien nog beter, een headset.. Ikzelf gebruik ook een losse microfoon, gewoon goedkoop dingetje hoor als ie maar werkt! ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=150965 Maar heb der wel een Sennheiser HD205 koptelefoon bij.. ![]() (Werkt handiger voor mij omdat ik met mijn koptelefoon ook voor mijn Ipod gebruik )
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) |
Xfire: Ask me ![]() Provided Answers: 2 | Oke, toch nog bedankt voor alle moeite Ik ben er wel achter gekomen dat ik met Skype geen echo's heb en met xfire wel. En een echo van m'n boxen zouden toch maar 1x een echo geven, terwijl ik op xfire wel 3 - 4 echo's heb. Maar toch bedankt allemaal |
| | |
| | #12 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 121 | Xfire is zowiezo raar met die chatkamers. In ieder geval veel succes
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |