![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 23 August 10
Downloads: 60 Uploads: 0 ![]() | Ik heb al een best oude videokaart namelijk Geforce GPU Ti 4200 , ik wil er dus een nieuwe videokaart in de computer stoppen, alleen is dat duur en zou ik dan ook een nieuwe processer etc, er in moeten doen? Want mijn videokaart is namelijk te oude voor de HQ Games, FIFA 10 en 11 een voor MW2 en Black Ops. Ik hoor graag een antwoord! mvg, P.S., hij staat al ergens anders dat komt omdat ik hem niet kon vinden waar hij moest maar nu wel |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Corporal Join Date: 16 October 10
Downloads: 8 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | even ruiken hoor, nee je hoeft geen nieuwe CPU... ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums /hardware/163125-videokaart.html nee, dat kan ik niet ruiken vanaf hier. Wat voor CPU, mobo, geheugen enz heb je?? en wat is je bugdet voor de nieuwe kaart?
__________________ Specs: CPU: Intel Core i7 860, Mobo: MSI GD-65, RAM: Kingston HyperX 4GB 1600Mhz, GPU: Sapphire 5770 Vaptor-X, Case: Antec 902, 3 x CCFL, Razer DeathAdder 3500 DPI, Razer Lycosa |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 15 October 08 Location: Heerhugowaard
Downloads: 19 Uploads: 0
Xfire: sashadark ![]() Provided Answers: 2 | Quote:
Voeding: Ram geheugen: Moederbord: Processor: Aangezien je grafische kaart zal dit nodig zijn want de 4 serie is echt heel oud
__________________ CPU: q9300 @3,0 GHZ GPU: MSI Twin FrozrII GTX470 @830 RAM: 4Gig Corsair vengeance 1600 MOBO:Gigabyte GA-X48 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Corporal Join Date: 16 October 10
Downloads: 8 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 2 | ja je heb gelijk niet iedereen weet wat dat betekend...tnx voor de uitleg dan ![]() en voor de TS, ik denk ook dat je een nieuwe pc moet gaan aanschaffen. Maar voordat je met de vraag komt welke pc je moet kopen zou ik eerst goed nadenken wat je er mee wil doen, welk budget enz. Daarnaast zou je in vorige posts kunnen kijken want daar kan je al veel info opdoen over wat goed is en wat niet.
__________________ Specs: CPU: Intel Core i7 860, Mobo: MSI GD-65, RAM: Kingston HyperX 4GB 1600Mhz, GPU: Sapphire 5770 Vaptor-X, Case: Antec 902, 3 x CCFL, Razer DeathAdder 3500 DPI, Razer Lycosa |
| | |
| | #6 (permalink) |
| General Major Join Date: 05 September 08 Location: Noord-Brabant
Downloads: 52 Uploads: 0
Xfire: joeri5000 ![]() Provided Answers: 56 | Speccy - System Information - Free Download installeren en je krijgt alles informatie over je PC!
__________________ Vragen? Stuur een PM. ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! | Op grond van je videokaart kan (helaas) al geconcludeerd worden dat een HQ-kaart van deze tijd niet gaat werken in jouw systeem. De GeForce Ti 4200 is al behoorlijk wat jaren oud en de aansluiting waarvan die kaart gebruikmaakt worden niet meer door de kaarten van deze tijd ondersteund. Hierop aansluitend is het (waarschijnlijk) ook zo dat andere onderdelen van je systeem niet volstaan om een videokaart van deze tijd draaiende te houden. Denk aan onderdelen als je processor en voeding die behoorlijk verouderd zijn. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=163125 De enige mogelijkheid om HQ-games te kunnen spelen is om een geheel nieuw (krachtiger) systeem samen te stellen en aan te schaffen. Uiteraard kunnen we je daar uitgebreid mee verder helpen. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Corporal Join Date: 15 October 08 Location: Heerhugowaard
Downloads: 19 Uploads: 0
Xfire: sashadark ![]() Provided Answers: 2 | Je moet in principe nooit een complete pc kopen, Altijd samenstellen. Natuurlijk willen wij jou daar wel bij helpen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=163125 Ik zou beginnen met te kijken hoeveel geld je zelf hebt en hoeveel geld je ouders over hebben voor een nieuwe pc. Voor de spellen die je opnoemt heb je minimaal rond de 600-700 euro nodig.
__________________ CPU: q9300 @3,0 GHZ GPU: MSI Twin FrozrII GTX470 @830 RAM: 4Gig Corsair vengeance 1600 MOBO:Gigabyte GA-X48 |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |