![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 03 August 08 Location: Soest
Downloads: 30 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 7 | Answered: Geen beeld in normale modus :S Vanochtend zat ik ff te kijken in me Nvidia-configruatiescherm en toen had ik perongeluk HDTV aangeklikt en toegepast. Nu kan ik in de normale modus geen beeld meer krijgen(alleen bij het opstarten en als ik ff heb ingelogt maar als de pictogrammen op het bureaublad geladen zijn krijg ik 'formaat is niet beschikbaar' ik heb alleen beeld in veilige modus. Hey Nvidea-configuratiescherm in veiligmodus starten lukt niet. Ik heb me computer aangesloten op me TV (LG 32LH3300), Videokaart is Nvidea Gforce 8400 GS Read more on: : i3D.net Game Forums /hardware/163554-geen-beeld-normale-modus-s.html Hoppelijk kunnen jullie mij helpen.
__________________ |
| | |
Best Answer - Posted by Leg3nd |
|
Probeer eens in veilige modus, uit je softwarelijst, Nvidea te verwijderen. Start opnieuw op, ditmaal niet in veilige modus, en download het dan opnieuw. Zet dan alles weer naar wens. Ik hoop dat het zo lukt. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 125 | Probeer eens in veilige modus, uit je softwarelijst, Nvidea te verwijderen. Start opnieuw op, ditmaal niet in veilige modus, en download het dan opnieuw. Zet dan alles weer naar wens. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=163554 Ik hoop dat het zo lukt.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 30 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 7 | Bedoel je in configuratie scherm en dan pragramma`s verwijderen en dan Nvidea drivers verwijderen? en dan opnieuw opstarten en dan naar Nvidea site gaan en drivers opnieuw downloaden? En heb ik dan nnog wel beeld als ik de drivers verwijder?
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 125 | Welk besturingssysteem heb je? En ja, dat bedoelde ik.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #6 (permalink) |
Downloads: 30 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 7 | Besturings systeem is windows vista heb nog niet geprobeerd met drivers verwijderen morgen maarff proberen.Nvidia Controlpanel in me configuratiescherm? weet niet ff kijken ook morgen maar als ik via menu start Nvidia configuratie open zegt ie dat het niet kan in safe mode :S Ps: Had nog geprobeerd om bij apparaatbeheer Nvidia bla bla uit te doen dan kan hij wel normaal maar dan heeft het een totaal andere resolutie enzo.
__________________ Last edited by [nl]ownage[nl]; 16-11-2010 at 22:59. Reason: Toevoeging |
| | |
| | #7 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 125 | Doe eens start -> typ in de zoekbalk ''msconfig''(zonder '' '') -> Dan onder het tabje ''opstarten'' even Nvidia afvinken.
| | |
| | #8 (permalink) |
| General Major Join Date: 05 September 08 Location: Noord-Brabant
Downloads: 52 Uploads: 0
Xfire: joeri5000 ![]() Provided Answers: 56 | Nu heb je dus 2 opties: - Service uitschakelen in msconfig. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=163554 - De nvidia drivers verwijderen. Na mijn mening maakt het volgens mij niet uit wat je doet. Behalve dan dat ik denk dat je de drivers toch moet verwijderen. Want als je de service uitschakelt dan werkt het nvidia control panel, denk ik, ook niet meer. En dan kun je er dus niet in om de instellingen te veranderen.
__________________ Vragen? Stuur een PM. ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 125 | Quote:
Quote:
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
Downloads: 30 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 7 | oke heb de drivers opnieuw geinstalleerd en idd dat helpt. alleen nu een probleem:S het beeldscherm staat er niet goed op zeg maar, ik heb dit al eens eerder gehad en na een tijd zoeken kon ik het verplaatsen. Weet iemand hoe je dat kunt doen? Heb vista BTW Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=163554 Tnx
__________________ |
| | |
| | #13 (permalink) |
Downloads: 30 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 7 | is nu helemaal opgelost wat bleek de driver waren niet geinstalleerd ik dacht dat dat automatisch ging Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=163554 tnxs voor de hulp
__________________ |
| | |
| | #14 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 125 | Veel succes verder.
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |