![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 12 June 10
Downloads: 11 Uploads: 0 ![]() | maar nu wil ik dezelfde games doen maar nu loopt het niet veel lag en lage fps. als ik ga zoeken hoe ik alles sneller maak krijg ik registeren opruimen etc. ik heb alles van mijn laptop afgegooid, en de recovery cd gepakt en win er opnieuw opgezet maar dat heeft ook niet geholpen. weet iemand hier iets aan te doen want ik heb het op een andere oude pc ook (dat hij vroeger sneller was dan nu) Read more on: : i3D.net Game Forums /hardware/187193-last-van-lag-etc-op-de-pc-en-laptop.html is het gewoon veroudering van de pc of kan je hier iets aan doen??? Last edited by Suavemente1974; 29-4-2012 at 21:56. Reason: Betere titel gegeven |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Dirty Harry | Ik heb je bericht verplaatst naar het hardware gedeelte. Maar dat hangt er vanaf hoe oud je pc en laptop is, en je pc is dus schoon (geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd)? Zo ja dan het heeft geen zin om een antivirus progamma te laten draaien, je kan ook ccleaner downloaden en installeren en die laten draaien. Je kan je pc kast open maken en met een luchtspuitbus alle stof en vuil uit je pc blazen, dat wil ook wel helpen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=187193 En zijn alle software progamma's up to date zoals je videokaart drivers?
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Corporal Join Date: 12 June 10
Downloads: 11 Uploads: 0 ![]() | werkt het ook met een laptop als je er een compressor op zet ?? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=187193 welke delen van mijn laptop moet ik dan goed schoon maken?? bij mijn computer(met een kast) maak ik hem open en weet ik wat ik moet schoonmaken en alle drivers zijn up to date en ccleaner had ik al gebruikt |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dirty Harry | Of het kan en werkt met een laptop weet ik niet, want je moet hem wel openschroeven. Maar je moet wel de ventilatoren vast houden zodat ze niet rond gaan draaien want daar schijnen ze niet tegen te kunnen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=187193 Ook verzorgen dat je stekker er uit trekt, en dat je niet met iets metaal tegen je onderdelen komt vanwege statische electrische tijd. Geld ook voor de pc.
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| General Join Date: 15 May 07 Location: ooijpolder,(Gelderland)
Downloads: 81 Uploads: 26
Xfire: babiloot ![]() Provided Answers: 237 | Iets er tussen stoppen bijvoorbeeld een tandenstoker. Het is inderdaad niet goed als die fantilator gaat draaien. Compressor kan, pas echter wel op voor deeltjes die mee kunnen komen dit kan schade veroorzaken, echter heb ik het nog nooit gezien. Post even de specificaties. Een virusscanner kan je gewoon installeren hoor, en uitschakelen in CCleaner, hierdoor start het niet op, maar wordt het alleen gebruikt wanneer je wilt. Ccleaner beschermt je natuurlijk niet tegen virussen e.d. Zet bij CCleaner programma's uit met opstarten, dit kan je vinden onder gereedschap>opstarten.
__________________ http://img171.imageshack.us/img171/5824/27173ly3.png" border="0" />Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! Problemen met games? Lees dit eerst. Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst. Handleiding i3D forums. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |