![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| CoD4Fun SL | Hey, ik heb ongeveer een jaar geleden een headset gekocht, maar ik zit met een probleem. Ik heb dit al sinds ik ze heb gekocht, maar heb er nooit een oplossing voor gevonden. Het probleem dat ik heb: als ik men headset insteek verloopt alles in het begin vlot, ik kan de anderen goed horen en zij mij. Het is pas na een uurtje ofzo dat er problemen optreden: ik kan dan de anderen dan nog wel horen, maar zij mij niet meer. Vroeger gebruikte ik de headset om met een maat van me te gamen, we deden dat dan via msn of skype. Soms was er geen enkel probleem, maar meestal kon men maat mij na een tijdje niet meer horen. Ik dacht dat het aan msn ofzo lag of aan een of andere instelling op men pc. Maar sinds kort gebruik ik ook teamspeak, en ook daar heb ik hetzelfde probleem. Daarjuist nog: ik zat met een aantal clanmaten op ts, in het begin ging alles goed. Maar toen ik op het einde zie 'ik ben ervandoor' kwam er geen reactie... Omdat ik het met alle progjes heb, ga ik ervan uit dat het aan men headset ligt, maar mssn ligt het ook aan een of andere instelling op men pc? De headset die ik heb is de "Premium pro usb headset" van logitech: (via usb dus) http://www.logitech.com/index.cfm/we...s/203&cl=be,nl Verder heb ik ook een draadloze internetverbinding, maar ik denk niet dat het daar aan ligt, want voor de rest heb ik geen verbindingsproblemen ofzo. Soms valt men internetverbinding wel weg, maar dan loopt CoD4 ook vast en wordt de verbinding met xfire en TS ook verbroken. Hopelijk kan iemand me helpen, want het is echt vreselijk irritant ![]() Alvast bedankt ![]()
__________________ "Can you use a girl as a guitar? If she has a moustache, yes." Copyright StevenW, 07/08/08 19.37 u CoD4Fun Squad Leader: www.cod4fun.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| CoD4Fun SL | Ik ben er nog vergeten bij te zeggen: men pc resetten verhelpt dit probleem meestal, maar ook niet altijd ![]()
__________________ "Can you use a girl as a guitar? If she has a moustache, yes." Copyright StevenW, 07/08/08 19.37 u CoD4Fun Squad Leader: www.cod4fun.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| CoD4Fun SL | Ok sorry voor 3 dubbele post maar dit is wel heel vaag. Wil ik net men headset eruit trekken, maar eerst ga ik naar start-> alle programma's->bureau assecoires->entertainment->volumeregeling, en zie ik dat er een vinkje staat bij 'micro dempen' . Dat heb ik wel vaker als ik ze net aansluit, en dan zet ik dat altijd af (had ik nu ook afgezet in het begin). En nu staat dat plots terug aan... Vreemd...Wie weet ligt het daar gewoon aan. Maar waarom wordt dat dan na een tijdje automatisch terug aangevinkt Iemand enig idee?
| | |
| | #5 (permalink) |
| CoD4Fun SL | Hmm nu je het zegt. Hij is wel degelijk met usb aansluiting bij mij, en hij komt toch 100% overeen met het plaatje (alleen is ie bij mij helemaal zwart ).Ik heb hem in de winkel gekocht, bij de carrefour om precies te zijn .
| | |
| | #7 (permalink) |
| CoD4Fun SL | Ik heb op de site van Logitech gezocht, maar kan geen software updates vinden voor mijn headset ![]()
| | |
| | #9 (permalink) |
| CoD4Fun SL | Ja ik heb XP. En bij het configuratiescherm lijkt alles goed te staan, staat allemaal op logitech usb headset.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Roger that. Moderator Call of Duty | In plaats van updates zoeken... probeer eens om de driver van je headset te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Reinstallen doet vaak wonderen!
__________________ i3D.net Game Forum Moderator Call of Duty.nl Newsposter CoD4Fun Clanleader [ Forum rules | FAQ | How to post ] |
| | |
| | #12 (permalink) |
| CoD4Fun SL | Dat heb ik onrechstreeks al een aantal keer gedaan, ik heb men pc namelijk al 2 keer helemaal geformatteerd en windows opnieuw geïstalleerd (kutvirussen), dus dan worden de drives ook opnieuw geïnstalleerd ^^ Maar ik denk dat ik weet hoe het komt: tegenwoordig, als ik ben gestopt ben gamen en ik ga naar de volumeregeling kijken, staat microfoon dempen altijd aan, terwijl ik in het begin altijd effe check of het wel af staat. Om de 1 of andere reden wordt dat dus automatisch aangevinkt. Nja ik denk dat ik er maar een nieuwe ga kopen. Ik vind ook dat deze niet lekker zit, ze omsluit men oor niet volledig, dat gaat soms echt pijn doen na een tijdje. Dus ik ga er nu 1 kopen die men oor helemaal omsluit ![]() Waar moet ik eigelijk op letten als ik er 1 koop, want ik weet dat niet zo goed? En de prijzen verschillen soms zo erg... En welke headsets hebben jullie zoal, en zijn jullie er tevreden mee?
| | |
| | #13 (permalink) |
| CoD4Fun SL | Ik heb definitief beslist dat ik er een nieuwe ga kopen, deze begint na een tijdje echt te veel pijn te doen aan men oor. Ik weet nog niet welke ik ga kopen, ik ga morgen of tijdens het paasverlof wel eens in de winkel kijken ![]()
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |