![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 26 February 08
Downloads: 17 Uploads: 0 ![]() |
Telkens als ik LotRo wil spelen krijg ik een zwart beeld tijdens het spelen na ong. 2-5 minuten, maar ik hoor nog wel geluid. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Ook als ik Cod4 speel blijft het beeld vasthangen en moet ik Ctrl+Alt+del drukken dan annuleren en dan loopt het beeld weer. Na enkele keren als het beeld heeft vastgelopen komt er een error(iw3mp.exe) en dan sluit het spel zich vanzelf af. Als iemand mij hiermee kan helpen zou ik dat op prijs stellen.
__________________ Vista 64Bit, Club3D HD 4870OC, 4G, E8400@3GhZ, 700W PSU |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| mpvltr Join Date: 21 December 06
Downloads: 213 Uploads: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 29 |
wat zijn je pc specs?
__________________ Coolermaster: HAF 932, Asus P5QC, Intel core 2 DUO e8400 @ 3.6GHZ, OCZ 4096MB 1066MHZ Platinum, Asus ATI 4850 1GB. Problems with games? Handleiding i3d.net forum! Problemen met punkbuster? Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Just Someone.. Join Date: 24 September 07 Location: Alblasserdam, Netherlands
Downloads: 3 Uploads: 0
Xfire: arto007 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
als ik het zo goed lees, dan denk ik dat je te maken hebt met een hitte probleem. welke behuizing heb je?? anders kan het ook heel goed zo zijn dat je GPU (grafische kaart) stuk is. dit zou je kunnen testen door 3dmark te laten draaien en kijk ook even goed na of je de juiste stroomaansluiting hebt gebruikt voor op je grafische kaart en of je hem wel het aangesloten![]() Succes! |
| | |
| | #5 (permalink) |
Denk niet dat het aan de grafishce kaart ligt. heb hem namelijk enkele weken terug opgestuurd omdat hij niet naar behoren funcioneerde. Mijn voeding is 600Watt.
| | |
| | #6 (permalink) |
Ik heb op forums gekeken en zag dat veel mensen hiervan last hadden met LotrO. Ik hoorde mensen zeggen dat het instaleren van een oudere driver zou kunnen helpen. Ik weet alleen niet of dit helpt.
| | |
| | #8 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 301 Uploads: 27
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 21 |
Gek, ik heb dit ook gehad bij een van mijn vorige kaarten. Na een Windows reinstall was het volgens mij over, maar zeker ben ik niet. Ik sluit me aan bij @rto's post (post #4). |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |