![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 4th October 2008
![]() | probleem.. ik speel cstrike met een AMD 64bit X2 Dualcore 4000+ met 2gig RAM en had een simpele onboard ATI Radeon X 1200 had wel tusse 70 en 100 fps tijdens cstrike maar ik dacht tijd om deftige 3d kaart te kopen voor 85euro een Gforce 8500 GT gekocht van gigbyte nu maar 60 fps kinda impossible als ik vergelijk met men onboard kaartje, settings ofzo ? iemand met wa kennis thx |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Wanna play? | De laatste drivers wel geïnstalleerd evenals de laatste Windows Updates?
__________________ Weblog: marnixsmit.nl - Computer: Sky __________________ Latest drivers: Nvidia / ATi Computer FAQ: Hulp bij upgraden of nieuw systeem - Kant en klare systemen! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16th June 2006 Location: Noord-Holland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Verwacht niet geweldig veel van die 8500GT, het is namelijk niet bepaald een krachtige videokaart. Aangezien je van een Ati- naar een Nvidia-kaart bent gegaan, is het belangrijk dat alle drivers correct verwijderd worden. Als bijvoorbeeld de Ati-drivers niet (correct) verwijderd zijn, kan dat invloed hebben op de werking van je Nvidia-kaart. Ik raad je daarom aan om met bijvoorbeeld Driver Cleaner alles van ATI te verwijderen; zo weet je zeker dat dat geen problemen op kan leveren. Vergeet niet je PC te herstarten na het verwijderen en/of opnieuw installeren van je drivers. Daarnaast kun je proberen om de driver van je grafische kaart te updaten (of te verwijderen en opnieuw te installeren als je al de nieuwste driver geïnstalleerd hebt). Zie hier voor een link om de nieuwste driver te downloaden.
__________________ Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. PSN: Deception123 |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |