![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 25 October 07 Location: België
Downloads: 32 Uploads: 0
Xfire: zaino ![]() Provided Answers: 1 | Is het normaal dat er continue stroom op mijn usb poorten staat? zelfs al staat de pc zelf uit... Mijn muis bv geeft licht met led lampjes en met mijn vorige pc als ik de pc afsloot gingen die lampjes ook gewoon uit. Bij deze pc blijven de lampjes verlicht, ook al staat de pc uit dus eigenlijk staat er continue stroom op de usb poorten. heb ook een ontvanger voor afstandsbediening waarvan het lichtje altijd brandt wanner het normaal gezien alleen moet branden als ik een knop op de afstandbediening indruk.. Read more on: : i3D.net Game Forums /hardware/39587-continue-stroom-op-usb.html Iemand ervaring hiermee? |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Manometer!! Join Date: 20 August 08
Downloads: 44 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 3 | Ik had het vroeger met mn pc als ik die met de uitknop uitdeed. Dan bleef mn muis en toetsenbord aan. Hoe je het moet oplossen is weet ik niet echt, je kan de stekker eruit halen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=39587 Succes. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 37 | Dit kan meerdere oorzaken hebben. Als je Windows Vista gebruikt, is de Uit-knop in je Startmenu geen echte uit-knop. Je computer zal namelijk niet uitschakelen maar op een snelle Slaapstand staan. Alle taken zullen nog in het geheugen staan en dat vereist wel dat er spanning op je PC blijft staan. Schakel je namelijk alles uit (voeding op 0) dan zal alles weg zijn en duurt het opstarten veel langer. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=39587 Het kan ook aan een setting in je moederbord zitten. Druk op DEL bij het opstarten en zoek het menu op waar je alles kan instellen wat met stroomverbruik etc te maken heeft. Daar kun je dit ook instellen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Omdat het kan! Join Date: 19 August 06 Location: Krimpen
Downloads: 23 Uploads: 0
Xfire: floris995 ![]() Provided Answers: 7 | Volgens mij staat er wel continu spanning op je USB-poorten (3,2V), maar als de computer uitgeschakeld is zou het moederbord dat moeten tegen gaan. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Konsole: | Quote:
Klopt en Klopt. Ik heb bijde gevallen meegemaakt. je kan "wat er moet gebeuren na aanklikken van de uitknop in vista" veranderen in controlpanel > hardware settings. en idd in de bios uitzetten USB Powerup of iets. dat is een functie waarmee je met je usb toetsenbord je pc kan starten. daarvoor laat hij stroom op de usb.
__________________ Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 25 October 07 Location: België
Downloads: 32 Uploads: 0
Xfire: zaino ![]() Provided Answers: 1 | Mooi, bedankt jongens.. Ik ga het sebiet eens proberen.. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=39587 Ik heb namelijk een Asus P5Q-E asus moederbord met een apparte aan en uitknop OP het moederbord zelf, en een recet knop en die knop is ook nog verlicht.. ik zet de pc wel werkelijk uit en niet in stand by. En als ik de schakelaar achteraan de pc uitzet dan gaat alles wel uit maar dat is het ook niet om dat altijd te moeten doen... Dus eigenlijk staat er continue stroom op mijn moederbord en de usb is daaraan aangesloten.. Ik zal eens zoeken in de bios en bij hardware settings zoals Cayuga zei. De asus P5Q-E is een stroomsparend moederbord, zo een concept dat.. nja stroom hoort te sparen maar dat gaat die op deze mannier niet doen denkik!! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Konsole: | Als je USB uit gaat waneer je je powerknop op het moederbord indrukt. dan zit hem het niet in de bios. Maar dan zou ik in vista naar de manier van uitschakelen kijken. Change the Windows Vista Power Buttons to Shut Down :: the How-To Geek Hier is een tutorial hoe dat gaat
__________________ Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 04 August 08 Location: C:\Belgie\Vlaanderen
Downloads: 47 Uploads: 0
Xfire: Belgiumshooter ![]() Provided Answers: 7 | Hé, dat is een vraag die ik me 'n tijdje geleden ook afvroeg Heb het maar zo gelaten omdat ik toch een stekkerblok mét aan-/uitknop heb ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=39587 Bij mij zijn er ook LED's die blijven branden na het afsluiten van m'n computer (XP) en staat er ook nog stroom op de USB-poorten (waar je je iPod dan toch niet mee kunt opladen -.-, ook al staat er stroom op) Als je het toch wilt oplossen, makkelijke oplossing: voeding uitschakelen |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Heer beer Chris Join Date: 11 March 07 Location: Utrecht
Downloads: 113 Uploads: 0
Xfire: spiderpig15 ![]() Provided Answers: 5 | Quote:
__________________ *- Life is a one way road where you can see back, But you can’t go back so don’t miss anything enjoy every second of life. -* ![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) |
Xfire: Belgiumshooter ![]() Provided Answers: 7 | Zo'n officiële oplader van Apple zelf om je iPod te laden vanuit het stopcontact heeft toch ook geen datakabels? Waarom zou het daar dan wel werken? Ze leveren beide voldoende stroom, en er zijn tutorials te vinden hoe je zelf zoiets maakt... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Konsole: | ja dat is de grap juist. apple heeft het zo gemaakt dat hij niet oplaadt als er geen stroom op de data kabels staat. zodat je hem alleen zou kunnen opladen met de officiële oplader van 30 euro (want ja een apple stopcontactlader zet wel degelijk stroom op de datakabels). En die tutorials gaan juist over hoe je een goedkope oplader kan modden zodat er 5 volt op de datakabels komt. de stroom op de datakabels wordt verder niet gebruikt het is alleen een nodig om het oplaadproces te starten.
__________________ Waar het hart vol van is, loopt de mond van over. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
Xfire: Belgiumshooter ![]() Provided Answers: 7 | Quote:
![]() Maar die tutorials gaan over hoe je vanaf scratch een oplader moet maken, ik zal dus nog eens kijken of ze idd iets over de datakabels zeggen | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |