![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| 1st Lieutenant |
hey.. ik haal een nieuwe pc.. voor het meeste gebruik ik hem om te gamen.. nu heb ik in me oude pc de videokaart nvidia geforce fx5600 er in zitten.. ik zat er over te denken om een nieuwe te halen.. mischien dat de spellen dan nog beter en mooier lopen??? denken jullie dat dit nodig is of is deze videokaart goed zat ? heb hier niet veel verstand van.. als het beter is een nieuwe te halen.. welke dan? en als je ook zo weet wat die korst, zal ik dat ook graag willen weten.. groetjes |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Awesomeness Join Date: 23 September 05 Location: Ommen (OV)
Downloads: 80 Uploads: 118 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 18 |
FX5600, ik denk dat je een moederbord met een AGP slot hebt en dat maakt upgraden nutteloos. Dan kun je beter doorsparen voor een geheel nieuw systeem, tegenwoordig zijn die uitgerust met PCI-e sloten. We hebben meer informatie nodig van je PC. Zo kunnen we je niet echt verder helpen.
__________________ ![]() marnixsmit.nl | system setup | latest drivers | game troubleshooter | leesvoer nieuwkomers |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| 1st Lieutenant | Quote:
ok zodra ik een nieuwe pc heb hoor je nog van me ! bedankt alvast | |
| | |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 80 Uploads: 118 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 18 |
Je haalt dus een nieuwe PC? Heb je mooi snel besloten! Wel de juiste keuze daar niet van.
__________________ ![]() marnixsmit.nl | system setup | latest drivers | game troubleshooter | leesvoer nieuwkomers |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Downloads: 80 Uploads: 118 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 18 | Quote:
__________________ ![]() marnixsmit.nl | system setup | latest drivers | game troubleshooter | leesvoer nieuwkomers | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| EveryWhere... i3d medewerker |
Als je toch een nieuwe pc gaat halen kan ik zeker aan bevelen om er een nieuwe videokaart bij te halen. De FX5600, die is al bijna 4 jaar oud denk ik. Wat voor videokaart je wil hangt af van wat je wil besteden, van ati is de 4850 wel een degelijke kaart, van geforce heb je de gtx260 wat ongeveer een vergelijkbare kaart is. Dit is natuurlijk wel zomaar een greep uit de grote range, en lekker voor gamen kun je minimaal 2 jaar mee vooruit. |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| 1st Lieutenant | Quote:
![]() Quote:
Maakt niet uit hoor heb ik ook ooit | ||
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Moderator Join Date: 15 May 07 Location: ooijpolder,(Gelderland)
Downloads: 61 Uploads: 7
Xfire: babiloot ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 69 | Quote:
![]() Quote:
Nieuwe pc is een leuke optie, je kan natuurlijk ook eerst een 'mindere' videokaart halen, en daarna gewoon een betere.
__________________ http://img171.imageshack.us/img171/5824/27173ly3.png" border="0" />Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 04 August 08 Location: C:\Belgie\Vlaanderen
Downloads: 36 Uploads: 0
Xfire: Belgiumshooter ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 3 |
Een GeForce FX5600?! Kon je daarmee zelfs nog een afbeelding laten weergeven op je scherm?? ![]() Nee, ik denk ook wel dat het beter is dat je een geheel nieuwe pc aanschaft. Kwestie dat alles een beetje nieuw is en je geen bottlenecks tegenkomt
__________________ CPU: Intel Q9450 @ 3.3 GHz (412.5 FSB * 8.0) GPU: 2x XFX 9600 GT Alpha Dog Edition RAM: 4GB DDR2 OCZ Reaper Memory (825 MHz, 4-4-4-12 @ 2.3V) MoBo: XFX 680i LT |
| | |
| | #11 (permalink) |
| 1st Lieutenant |
[quote=PixelShooter;483041]Een GeForce FX5600?! Kon je daarmee zelfs nog een afbeelding laten weergeven op je scherm?? ![]() hahaha ja heb wel altijd de spelle battlefield 2 en counterstrike kunnen doen.. dusja volgens mij ging het nog net ![]() bedankt allemaal ! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |