![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 05 May 08
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() | Ik heb dus gelezen hoe je webspell en mysql moet installeren, maar ik begrijp echt niets van die mysql. Ik moet vanalles invullen (zie bijlage = printscreen) Read more on: : i3D.net Game Forums /html-en-webdesign/62100-mysql.html zoals field, type, length, collage, attributes,... |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| +GoW| =N= Join Date: 28 October 08 Location: Sommelsdijk
Downloads: 55 Uploads: 0 ![]() | Bij field zet je de naam, Bij type kan je het beste varchar inzetten. Behalve als je alleen cijfers wilt wegschrijven. Bijvoorbeeld id. Bij lenght zet je hoeveel cijfers,letters of tekens er in de database mogen worden weggeschreven. collage, attributes,... Die hoef je niet te vullen. Bij null of not null bepaald je of hij persé ingevuld moet worden. Bij default geef je weer wat de standaard waarde is. Ik hoop dat ik je zo goed mogelijk heb geholpen. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() | Eigenlijk weet ik zelfs niet wat een database doet XD Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=62100 dus weet ik ook niet -hoeveel cijfers letters of tekens er moeten/mogen ingevuld worden bij length -wat varchar is bij type -... kben beginneling |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19 September 06
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | Ik ken webspell niet (ken het wel maar nooit gebruikt) maar bij de meeste Content Management Systems hoef je alleen maar de database te maken en verder niets. Dus je maakt de database aan en hebt dan een database user, het wachtwoord en een database met een naam. Als je dan de install pagina gaat dan moet je ergens tijdens de install je database gegevens invoeren. En dat is dan als host meestal localhost, je database user, je wachtwoord en de naam van de database. En dan zal de install zelf wel tabellen etc. aanmaken dus daar hoef jij dan niet naar te kijken
__________________ Playstation Network: JEL_LAZ Last edited by Laz; 20-6-2009 at 19:53. |
| | |
| | #8 (permalink) |
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() | kijk ik zit al ietsjes verder maar ben er nog niet helemaal in geslaagd...Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=62100 ik denk dat ik mysql wel goed heb geďnstalleerd. Dus deed ik de webspell installatie www.website.com/install ; je volgt de stappen en dan op einde; laatste stap staat er 'error with mysql' ofzoiets.. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19 September 06
Downloads: 169 Uploads: 1 ![]() | Dan zijn de ingevoerde gegevens waarschijnlijk fout. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=62100 Al in dit topic gekeken?
__________________ Playstation Network: JEL_LAZ |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |