![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #4 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16 June 06 Location: Amersfoort
Downloads: 200 Uploads: 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zo te zien hebben jullie het héél erg leuk gehad!
__________________ < | Nieuw op het forum? Lees dit eerst!| Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst! | > Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. |
| |
| | #6 (permalink) |
| SPQMT Join Date: 07 December 03 Location: Maastricht, stad der sjengen
Downloads: 74 Uploads: 2
Xfire: GoAWinters ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jammer dat ik er niet was ![]() Wie is trouwens deze meid http://forum.i3d.nl/attachment.php?a...4&d=1166316248 hoe oud is ze en waar woont ze ?Trouwens zijn er nog headshots gemaakt? Fotof*ck door wsLy @ hieronder ![]() Volgend jaar probeer ik er zeker bij te zijn.
__________________ #40 EVEN WITH CRUISE CONTROL YOU STILL HAVE TO STEER Nieuw op het forum? Lees dit eerst! Official winner of Stewie's 2008 - Biggest Spammer! Operation: Sea Arrrgh II | www.seaarrrgh.com |
| |
| | #8 (permalink) |
| Forum Held! Join Date: 26 January 05 Location: Overijssel
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het was echt een superdag, bedankt i3d! De games waren leuk, leuke teams gemaakt en we speelden TDM + CTF (plus een vietnam gamemode is een halletje met rook, oorlogsgeluiden etc, je zag niks )Ben er volgend jaar zeer zeker weer bij! Jammer dat er geen foto's zijn van de mensen in het hazenpakje (waaronder ik )@ Goa, dat is Marissa |
| |
| | #9 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 10 February 06 Location: Giethoorn
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() ![]() |
komen er nog andere foto's online? want k stond op iets van 3 foto's ofzo toen want hij liet t zien op de laptop... K stond er onder andere op bij 1 foto met rode ogen miss dat die daarom nog niet is gepost? Ps. En merissa is? iemand van I3d? ze had wel een I3d shirt aan d8 k.. mjah |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Administrator i3d medewerker Join Date: 08 July 05 Location: Alblasserdam
Downloads: 195 Uploads: 184 ![]() | Quote:
| |
| |
| | #13 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 21 September 06
Downloads: 11 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() |
Was zo tezien lekker gezellig
__________________ Call Of Duty 2 - Lethal Waeponry Diehard. Just another Fun-Clan Website: http://www.lwd-clan.nl/ |
| |
| | #14 (permalink) |
| the nut! |
Super bedankt allemaal! Het was echt cooler dan ik had gedacht
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Corporal First Class Join Date: 10 February 06 Location: Giethoorn
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() ![]() | Quote:
Maar er zijn meerdere foto's gemaakt hoor niet alleen die^ dus grote kans dat je er nog wel op staat! ![]() Ik had er al een paar op de laptop gezien | |
| |
| | #16 (permalink) |
| Founder=BD=Clan Join Date: 13 August 05
Downloads: 21 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het was een toppie middag en avond great work i3d Leuk om nu bij de naam ook een gezicht te hebben en Brotherhood of Death is volgend jaar weer van de partij. Goed eten een leuke sfeer en leuke gespreken gehad met de jongens van gamert en damen komen er nog meer fotos op de site?? Deadly=BD= a.k.a ED www.bd-hq.nl |
| |
| | #18 (permalink) |
| SPQMT Join Date: 07 December 03 Location: Maastricht, stad der sjengen
Downloads: 74 Uploads: 2
Xfire: GoAWinters ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | He wat jammer nou. ![]() Niet op mijn ondertitel letten.
__________________ #40 EVEN WITH CRUISE CONTROL YOU STILL HAVE TO STEER Nieuw op het forum? Lees dit eerst! Official winner of Stewie's 2008 - Biggest Spammer! Operation: Sea Arrrgh II | www.seaarrrgh.com |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |