![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| View Poll Results: Met welke stelling ben jij het eens? | |||
| Stelling 1 | | 21 | 72.41% |
| Stelling 2 | | 8 | 27.59% |
| Voters: 29. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| the nut! | 1) Terrorisme moet keihard aangepakt worden! Willen we terrorisme helemaal ten einde brengen, dan hebben we geen andere keus! Read more on: : i3D.net Game Forums /huiskamer-dutch/10909-terrorisme.html 2) Laat het met rust! Zolang er zoveel aandacht aan terrorisme gegeven wordt blijft het alleen maar interessant voor hen om weer aanslagen voor te bereiden. -------------------------------------------------- Upd: kan een mod dit verplaatsen naar de huiskamer? B.v.d.
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Stelling 1 alhoewel je het nooit helemaal weg krijgt.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| . Join Date: 04 October 06 Location: Horst (Limburg)
Downloads: 158 Uploads: 1
Xfire: loopezz ![]() | stelling 1 + wereldwijde terrorisme bestrijding... (dat heel EU met andere werelddelen; amerika gaan samen werken om het op te lossen <-- weet niet als dit al zo is maareh euhm.. ik kijk zowat nooit TV ) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 21 September 06
Downloads: 19 Uploads: 0 ![]() | ik heb 2 eigenlijk een beetje er tussen in. Je moet ze wel Keihard aanpakken maar de niet een jaar lang opdoor blijven zeiken zoals hier in nederland.
__________________ Call Of Duty 2 - Lethal Waeponry Diehard. Just another Fun-Clan Website: http://www.lwd-clan.nl/ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Keizer | Aanpakken zoals NL in afganistan doet (/zou willen doen), ervoor zorgen dat het niet aantrekkelijk wordt voor de bevolking om eraan te beginnen. Op lange termijn is dat de enige oplossing. Terroristen zijn niet te verslaan met oorlogje spelen, als ze een oorlog verliezen krijgen we een situatie a la Irak met overal aanslagen. Nu is dat alleen nog in Irak, maar op zich zouden terroristen zich overal kunnen vestigen. Bedenk wat onze opa's en oma's tegen de nazi's deden, aanslagen, bevolkingsregisters in de brand, etc. De enige manier om dat aan te pakken voor de Nazi's was met de Gestapo. Zouden jullie je privacy ooit willen opofferen voor terrorisme bestrijden? (EDIT: Link hiertussen is mischien wat onduidelijk, maar ik heb vandaag al genoeg verslagen getypt en wil er geen mooi verhaal meer van brouwen, denk zelf maar even na.) Bedenk: Voorkomen is beter dan genezen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10909 EDIT2: Niet gevote btw, ben het met geen van de 2 eens.
__________________ Poepie! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| the nut! | Als je zoveel (bijv. 40.000) militairen in het gebied van terroristen zet dan voelen zij zich bedreigd, omdat ze zwaar onder doen aan manschappen.. ..wat denk je dat ze doen? 4) Netwerken, den mannekes in de steden! 5) Tegen 40.000 man vechten.. 6) Helemaal niets, bang zijn, en dood gaan
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. |
| | |
| | #9 (permalink) |
Downloads: 19 Uploads: 0 ![]() | Uhmmm ze blazen zichzelf toch weer op en nemen zoveel mogelijk onschuldigen met zich mee.. als ze dat daar een paar keer doen blijft er gewoon geen terrorist meer over probleem opgelost
__________________ Call Of Duty 2 - Lethal Waeponry Diehard. Just another Fun-Clan Website: http://www.lwd-clan.nl/ |
| | |
| | #10 (permalink) |
| verloren zoon Join Date: 06 June 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | tuurlijk, niet ongstraft laten, maar het is onmogelijk uit te bannen. Sadam dood? Er zijn 100 nieuwe om zn plek in te nemen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10909 Dus Amerika kan volgens mij tot 2023 in irak blijven, het kost een boel amerikanen het leven en ze schieten er geen jota mee op.
__________________ Streng doch rechtvaardig!!!! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Forum Held! Join Date: 26 January 05 Location: Overijssel
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | Klopt, maar bij die amerikanen gaat het om pure machtsvertoon.. met hun brede humvees etc.. Amerika wil gewoon zijn/haar macht laten blijken aan de rest van de wereld... Schieten op alles wat los en vast zit.. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10909 Zo pak je het ook verkeerd aan.. |
| | |
| | #12 (permalink) |
Downloads: 19 Uploads: 0 ![]() | jah maar niemand die ze smoel opentrekt van de andere hoge machten in de wereld... Amerika heeft het gewoon goed voor elkaar en misbruikt zijn machtpositie
| | |
| | #14 (permalink) | |
| verloren zoon Join Date: 06 June 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
als ze zich nu terugtrekken is het gezichtsverlies en daarom blijven ze maar. Goed voor elkaar? 100en amerikaanse jonge kerels dood? Niet echt goed volgens mij.
__________________ Streng doch rechtvaardig!!!! | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 19 July 06
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Mr. Bush heeft na 11/9 een rijtje landen opgenoemd die tot het as van het kwaad behoren. Ik durf te wedden dat hij z'n hele rijtje wil kunnen afvinken. Irak : check Afghanistan : check Iran : wordt aan gewerkt ("Amerikaanse troepen bestormen Iraans consulaat") Noord Korea : toekomst muziek? (geen olie te halen) Oorlog is werkgelegenheid en goed voor de economie (korte termijn), plus het vestigt de media aandacht niet op de binnenlandse problemen die zich maar ophopen onder Bush Junior, truukje wordt vooral vaak uit de kast gehaald tijdens verkiezingen (oorlog in Irak -> democraten kwamen niet meer aan het woord -> Bush werd herkozen). Saddam is aan de macht gebracht met behulp van de Amerikanen zelf, ze wisten dondersgoed wat voor vlees ze in de kuip hadden, maar op dat moment kwam dat gewoon beter uit tegen Iran. Toen ze hem niet meer konden gebruiken was hij ineens dictator (1e golfoorlog). Bush maakt het werk van z'n pa af. Bin Laden is destijds getrained door de CIA om als tegengas te dienen tegen de Soviets (commies bashen blijft leuk, koude oorlog anyone?). En ook uitgekotst toen ze hem niet meer nodig waren. Zeker terrorisme moet bestreden worden, maar amerika (regering) speelt vieze buitenlandse spelletjes en moet niet zo hypocriet doen. Uiteindelijk is het alleen maar symptoombestrijding. Wat is de oorzaak dat mensen in verzet komen? Dit doe je niet zo maar, daar is een reden voor. Jezelf opblazen doe je "when all else fails" lijkt me. En om d'r nog maar een one-liner in te gooien "What comes around, goes around harder" Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10909 Ik heb een hekel aan geweld, of het nou onder het kopje "oorlog" of het kopje "terrorisme" valt. Ik heb een hekel aan indoctrinale religies die vaak als excuus worden gebruikt om oorlog te voeren. Begrijp me niet verkeerd ik vond Saddam ook een gevaarlijke gek, net als Bin Laden en Mahmoud Ahmadinejad (iraanse president), maar ik vind zelf dat Bush ook in dat rijtje past. Waarom speel je dan oorlog games Martijn? het is niet echt en heerlijk om op af te reageren! |
| | |
| | #16 (permalink) |
| General Major | de ideale situatie is niet haalbaar... Dat moet iedereen, maar vooral de amerikanen goed beseffen. Tuurlijk zien we Noord-korea/iran etc liever minderd gevaarlijk, maar overal maar binnenvallen onder het mom van terrorisme is kansloos. Je kan beter 50% van iets bereikendan dan 100% van niets door overal oorlog te gaan voeren... Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10909 En ja... dat er Amerikaanse slachtoffer vallen is niet leuk, maarja, verglijk irak met israel... wat is meer chaos? |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 19 July 06
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Oh, geen van beide stellingen dus. Beetje dooddoener m'n vorige post ofniet? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10909 En ik had nog wel zo beloofd me alleen maar bij de one-liners te houden |
| | |
| | #19 (permalink) |
Downloads: 19 Uploads: 0 ![]() | jah maar er zullen altijd mensen zijn die het niet eens zijn met amerika en die daar tegen gaan vechten... zo hou je opslot enkelt nog maar de konte likker van bush en bush zelf over op deze wereld
| | |
| | #20 (permalink) |
| Amantes amentes Join Date: 14 September 04
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Daarom word het tijd voor een verenigd Europa, met een Europees leger! Dus dan is het niet meer, Nederland stuurt zijn troepen naar Irak maar Europa stuurt zijn troepen naar Irak. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10909 Om even een duidelijkheid te geven hoe groot het leger zou kunnen zijn... Estland, Letland, Litouwen, IJsland, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Frankrijk, België, Nederland, Luxemburg, Monaco, Portugal, Spanje, Andorra, Italië, Malta, San Marino, Vaticaanstad, Duitsland, Zwitserland, Liechtenstein, Oostenrijk, Polen, de Tsjechische Republiek, Slowakije, Hongarije, Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Servië, Montenegro, Albanië, Macedonië, Roemenië, Bulgarije, Griekenland, Wit-Rusland, Oekraïne, Moldavië, het Europese gedeelte van Rusland, het Europese gedeelte van Kazachstan, het Europese deel van Turkije, Ga er dan maar vanuit dat Europa het machtigste land ter wereld zou zijn en het vele, vele conflicten kan schelen aangezien niemand tegen zo'n grote macht zou willen vechten. Ik denk dat zelfs Amerika dan wel een aantal keer doorslikt. Natuurlijk is zoiets als dit bijna onmogelijk aangezien niet iedereen één Europa wilt. Maar indien het wel mogelijk zou zijn zouden wij dus een oppermacht zijn. Aangezien Europa dus 728 miljoen inwoners (komt uit 2000) zou dit betekenen dat (laten we 10% nemen) wij ongeveer een leger zouden hebben van 72,8 miljoen militairen. In tegenstelling tot de United States of America, die zo'n 300 miljoen inwoners heeft is dus (laten we weer 10% nemen) een militair aantal van 30miljoen (ik weet niet hoeveel er Amerika precies heeft). En geloof me, er is géén enkel land dat oorlog wilt tegen een land met 72,8 miljoen militairen en daarnaast een bondgenoot heeft met 30 miljoen militairen dat erop neer komt dat wij zo'n 102,8 miljoen militairen zouden hebben! Daarnaast komen natuurlijk nog eens de extra belasting etc. binnen omdat wij als één groot land natuurlijk veel meer inkomen hebben en meer kunnen uitgeven (dus ook aan defensie). Er zijn natuurlijk ook vele nadelen, o.a. het terrorisme. Dit word nu natuurlijk veel makkelijker aangezien Europa één groot land is en dus word het voor de terroristen veel makkelijker om zich te verplaatsen binnen dit (dan) groot "land".
__________________ Censuur? |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |