![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Zeg maar Jeroen Join Date: 09 January 08
Downloads: 68 Uploads: 4 ![]() | Na een tijdje lang afwezig te zijn geweest dat ik dat het maar weer eens tijd werk om terug te keren. Ik heb wat leuks gevonden en ik dacht share het met jullie. Er is een website genaamd *** *** die gratis full body protections weggeeft, je betaald alleen de verzendkosten. Waarom doen ze dit? Ze proberen naam te krijgen. Het leuke is je betaald met paypal dus krijg je het niet, kun je je geld terug krijgen. Read more on: : i3D.net Game Forums /huiskamer-dutch/159126-gratis-full-body-protection.html Ik heb vorige week besteld en heb al bevestegings mailtje gekregen dat het verstuurd is. Je betaal alleen hooguit 4 dollar verzendkosten, Enjoy it, Jeroen Last edited by Blackshark; 25-8-2010 at 12:32. |
| |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) | |
| MrInappropriate Join Date: 15 August 06 Location: Nijmegen, NL
Downloads: 69 Uploads: 0
Xfire: HyPnOtiCNL ![]() | Sturen we door naar -> Forumregels (versie 2010) Quote:
| |
| |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Omdat het kan! | Ik zou het niet zien als spam. Het is gewoon een tip naar de site waar je gratis protector voor je telefoon kan bestellen. Ik was er overigens niet echt kapot van, alleen screenprotector vind ik genoeg
__________________ 'Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away' - Hitch |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() | Quote:
. 'Dit is puur voor jullie' kan je van elke spam site zeggen ![]() Topic is gereport en zal weldra gesloten/verwijderd worden, zodra er een mod online is die daar de rechten voor heeft. | |
| |
| | #6 (permalink) |
Xfire: HyPnOtiCNL ![]() | Heb je die URL in zijn post goed bekeken? |
| |
| | #8 (permalink) |
Xfire: HyPnOtiCNL ![]() | Aaaaaah, kijk. En dat mag dus niet. |
| |
| | #10 (permalink) |
| Friend of i3d! | Beste V1tje, zoals je hierboven kunt lezen staat in onze forumregels dat dergelijke posts niet worden toegelaten. Om deze simpele reden gaat dit topic op slot; bij het opnieuw plaatsen van zo'n bericht wordt een ban geriskeerd. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=159126 |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |