![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| hip hop bunny | Ik weet dat dit opzich niet het goede forum is maar toch stel ik mijn vraag hier aangezien hier wel veel WO2 kenners zitten. Mijn vader woonde vroeger in de buurt van een vuilnisbelt en heeft door een oude verrekijker gevonden van een tank uit de 2e wereldoorlog. Op de verrekijker staat een switch met Duitse aanwijzingen erbij waardoor ik dus weet dat het van een Duitse tank komt. (zie foto) Ook heb ik de inkeping opgemeten die in het pantser had moeten zitten waardoor ik de pantserdikte weet, 104 mm, toen heb ik op wikipedia gekeken en de enige Duitse tanks uit de 2e wereldoorlog met zulk dik pantser waren de Panzer V panther en de Panzer VI Tiger II (kingtiger), de Tiger II lijkt me sterk omdat die heel weinig werden gebruikt in Nederland maar het kan goed dat hij van een Panzer V komt. Ik heb het op google opgezocht maar ik kan nergens iets van een verrekijker vinden dus vraag ik het hier. Read more on: : i3D.net Game Forums /huiskamer-dutch/176787-vraag-verrekijker.html Alvast bedankt Ruud
__________________ What the deuce?! |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| \X/ Join Date: 28 March 09 Location: Blerick(Limburg)
Downloads: 6 Uploads: 0
Xfire: ferryn ![]() ![]() | Het lijkt erop, dat je een deel mist, namelijk het rechter deel. Je kunt ze namelijk scheiden, en ik kwam erachter dat die van jou erg veel op een Leitz verrekijker lijkt. Maar die zijn allemaal met twee lenzen, waardoor ik denk dat die van jou niet geheel compleet is. Hier is een restauratie site van ongeveer dezelfde verrekijker, maar zoals je ziet, komen die uit een ander soort tank. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=176787 Hier is een nog een mooie site over ongeveer dezelfde kijker. Daarnaast staat er op de rechter kijker een code, misschien had je daaraan kunnen ontdekken waar ie uit kwam. |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Xfire: ferryn ![]() ![]() | Quote:
Echt klote dat je het rechterdeel niet hebt, vraag me af wie het eraf heeft gehaald en de rest heeft weggegooid :S | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| hip hop bunny | Ik vraag me sws af wie zo'n ding weg heeft gegooid, want mijn vader heeft hem op een vuilnisbelt gevonden. blijkbaar iemand die niet wist wat hij had . Heb je ook enig idee hoeveel zo'n ding waard is. Ik heb niet het idee dat ze echt zeldzaam zijn. maar toch....Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=176787 Ik vind het een geniaal mooi ding.
__________________ What the deuce?! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
Xfire: ferryn ![]() ![]() | Quote:
Maar vond maar een advertentie dus weet niet of het absurd hoog of laag is, want een van de sites die ik gaf, heeft hem in die staat voor 100 dollar verkocht dusja. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |