![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Heer beer Chris | Vertel en deel hier elkaars meningen hoe jij nu denkt wat echt nodig is voor de wereld! Wat zou de wereld beter maken? Laat ik een voorbeeld opnoemen: Elektrische auto's, voertuigen die dus geen vervuilende stoffen gebruiken.
__________________ *- Life is a one way road where you can see back, But you can’t go back so don’t miss anything enjoy every second of life. -* ![]() Last edited by Mr. BlueZone; 21-1-2009 at 22:17. Reason: Beetje aangepast! ;) |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Omdat het kan! | - Een oplossing voor de economische malaise - Oplossen van hongerprobleem - Over algemeen ontwikkelingshulp voor 3e wereldlanden |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 26 December 08 Location: in space
Downloads: 4 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() | -goede doelen die zelf niet 10 miljoen voor zichzelf houden (stond een keer in de krant) Read more on: : i3D.net Game Forums /huiskamer-dutch/47816-wat-heeft-de-wereld-echt-nodig.html -geen corrupte landen -medicijnen tegen ziektes |
| | |
| | #4 (permalink) |
| General Join Date: 06 May 08
Downloads: 44 Uploads: 0 ![]() | De arme landen genoeg geld geven, zodat hun ook een leven kunnen opbouwen met onder anderen, auto's, huizen, scholen enzovoort. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=47816 Het hoort niet te kunnen dat er nog steeds arme landen zijn. Iedereen verdient een leven zoals wij mensen in Europa hebben. ![]() Het is belangerijk dat ook de kinderen uit arme landen, gewoon naar school kunnen. En ook later hun eigen geld kunnen verdienen.. Ook goeie ziekenhuizen zijn nodig om de mensen in arme landen de medicijnen kunnen bieden die er nodig zijn. De wereld kan veranderen, als gewoon alle landen samenwerkt om de arme landen ook te helpen, dan weet ik zeker dat dat lukt. Bijvoorbeeld, een voetbal speler zoveel geld aanbieden, zodat die in diegene z'n team komt. Dat is toch geldverspilling? Geef het dan aan die arme landen, die het hard nodig hebben, om voor hun kinderen en voor elkaar te zorgen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 89 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() | Iets waardoor alle mensen stoppen te geloven in hun geloof. Daardoor valt er een stuk geweld weg op de aarde. Te veel mensen hebben een obsessie voor hun geloof en zien het letterlijk als een rede om andere onschuldige mensen te vermoorden. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=47816 Ook heeft de aarde een centrale baas nodig, zodat sommige landen eindelijk eens een beetje goed opgebouwd kunnen worden. Die "dictators" daar geven toch niks om het land zelf... Ohja; de wereld heeft natuurlijk ook meer van mij nodig! Maar dat wist iedereen vast allang toch?
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| | #6 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | De wereld heeft al wat zij nodig heeft, alleen zij ziet het niet. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Heer beer Chris | Wat ik zelf ook vindt is dat de medicijnen niet overdreven duur gemaakt moeten worden, ik vindt bijvoorbeeld bij medicijnen voor speciale ziektes of ******, dat ze daar wat meer aan moeten besteden, zodat er tenminste er eens een keer een echt geneesmiddel kan komen, we hebben de techniek om het allemaal uit te vinden en de kennis, maar we gebruiken dit niet, omdat het zoveel geld kost, naar mijn mening is ik vindt een leven tog wel wat kostbaarder dan geld, als ik wist hoe ik een geneesmiddel kon maken tegen een aantal bijzondere ziektes, aids / ****** noem maar op dat ik het liefst zelfs gratis zou willen uitgeven. Ook de arme landen genoeg geld geven. maar het beste dat er gewoon scholen worden gemaakt, zonder geld eerst te investeren, dat gewoon wat landen scholen voor die kinderen maken zodat ze tog goed kunnen studeren. en natuurlijk genoeg schoolspullen, en dat de koste daar gewoon zo en zo 70 a 80 procent lager zijn dan hier, omdat ze het nauwlijks kunnen betalen. Ook zit ik te denken dat er iets tegen de co2 moet worden gedaan, wat het zogezegt verwijderd, omdat de aarde er echt aangaat daardoor, en er wel zo snel mogelijk iets aangedaan mag worden, dan zeggen ze wel van ja schoon energy bijvoorbeeld, maar er zijn nog steeds miljoenen voertuigen die allemaal de aarde vervuilen met de gassen, en wat ook zorgt voor een hoge co2, en dus ook een hoge tempratuur, als we later nog eens met sneeuwballen willen gooien zou hier tog echt iets aangedaan moeten worden..
__________________ *- Life is a one way road where you can see back, But you can’t go back so don’t miss anything enjoy every second of life. -* ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| #Rsw. PuNaNy™ | Wat de wereld echt nodig heeft is verdraagzaamheid door iedereen naar ieder levend wezen op aarde
__________________ "It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are" Proud Leader of the: Recon Strategical Wargroup |Mijn Game Setup |
| | |
| | #10 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | De wereld heeft meer Limburgers nodig. De wereld heeft niks nodig imo, ja mss wat dingen die beter zijn voor het milieu zoals die auto's etc. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=47816 Ontwikkelingshulp voor 3e wereldlanden, uhm dat is al ik weet niet hoelang. Je krijgt er niks goeds van... Verdraagzaamheid? Right, ga jij maar eens zorgen dat de Joden, Christenen, Moslims etc. goed met elkaar kunnen opschieten zonder elkaar de kop in te slaan omdat hun godsdienst beter is. Zelfs sub-groepen van een godsdient... zoals daar in noord-ierland ofzo met christenen en protestanten destijds... Je kunt de wereld niet echt veranderen, tenzij je zoiets wil gaan hebben als Star Trek, waar iedereen gewoon samenwerkt voor de beste technologie te ontwikkelen, er geen geld is etc. etc.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Old Friend Join Date: 15 December 06
Downloads: 37 Uploads: 0 ![]() | Quote:
De Bijbel spreek er over dat de mensen in het laatste der dagen zullen roepen om een grote leider. Die de hele wereld zal leiden, opmerkelijk dat jij er al om begint te roepen.
__________________ Blessed are the peacemakers, for they will be called children of god | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
Daar gaat mijn vrijheid van denken ![]() Wat de wereld nodig heeft is zijn bewogen mensen. Die het niet erg vinden om een groot gedeelte van hun rijkdom op te geven voor een ander. Zolang de mens van binnen niet veranderd, zal de wereld ook niet veranderen. ( en ik doel nu eens niet op geloof) Als we een paar euro moeten vrijmaken voor een ziek meisje, is het eerste wat we doen vraagtekens zetten of het wel echt nodig is. Maar we geven wel vele miljoenen uit aan b.v vuurwerk. Wij mensen zijn een eigenzinnig volk ( ik ook).
__________________ Blessed are the peacemakers, for they will be called children of god | |
| | |
| | #16 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Google.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Libertarian Join Date: 09 January 09
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Een wereld waarin iedereen elkaar iets gunt, waar mensen naastenliefde hebben en iedereen vrij laat denken zonder werkelijk aanstoot te nemen. Helaasch zal er nooit vrede op deze aarde zijn, zal er altijd oorlog zijn. We zijn en blijven ten slotte een zondig mens... Overigens zou het ook fijn zijn als mensen verder kijken dan hun neus lang is, en het geloof dus niet als oorzaak geven voor het geweld op deze aarde. Want als je dat nog steeds denkt, zou het misschien handig zijn jezelf er een keer in te gaan verdiepen. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| 't i3D Jochie Join Date: 21 May 08 Location: Utrecht
Downloads: 86 Uploads: 2 ![]() | Een wereld waar zwart en blank geen verschil meer maken, een wereld waar gehandicapte gewoon als mens worden behandelt, een wereld waarin geen oorlog meer wordt gevoerd, een wereld waar iedereen elkaar respecteert bijv. geloof,huidskleur. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=47816 Ik hoop zo dat Barack Obama echt doet wat hij zegt, dat hij de Amerikanen terug trekt uit Irak en dat hij de economische crisis kan oplossen! |
| | |
| | #20 (permalink) | |
Wie beloofden dat niet vaker
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |