![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| View Poll Results: Wil je dat vlaanderen bij NL komt? | |||
| ja, heel graag. | | 9 | 21.95% |
| nee, helemaal niet | | 29 | 70.73% |
| anders: antwoord? | | 3 | 7.32% |
| Voters: 41. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| i3d.net Join Date: 31 August 08 Location: Rhoon, Zuid-Holland
Downloads: 21 Uploads: 0
Xfire: basdej ![]() |
__________________ ingame name: OVERLORD [nl] Intel Q6600 @ 2.40GHz (4 cores) 4096MB RAM, 1,5 TB hard drive, NVIDIA GeForce 8800 GTS |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| i3d.net Join Date: 31 August 08 Location: Rhoon, Zuid-Holland
Downloads: 21 Uploads: 0
Xfire: basdej ![]() | het is een enquête....
__________________ ingame name: OVERLORD [nl] Intel Q6600 @ 2.40GHz (4 cores) 4096MB RAM, 1,5 TB hard drive, NVIDIA GeForce 8800 GTS |
| | |
| | #8 (permalink) |
| It's Reflax!^.^ Join Date: 28 April 08
Downloads: 13 Uploads: 1 ![]() | ik hoef gene belgen in me land Read more on: : i3D.net Game Forums /huiskamer-dutch/54550-vlaanderen-bij-nl.html word te ingewikkelt voor mij met hun alles goed met ge gepraat xD hun taal is raar weetje ;P |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Join Date: 18 October 08 Location: 2870 , Belgium
Downloads: 47 Uploads: 0
Xfire: charm3d1993 ![]() ![]() | Hmm , houw maar zo . Vlaanderen moeten ze maar van Wallonie scheiden . Niets anders dan ruzie , altijd moeilijk doen op politiek vlak . Ook doen de walen geen moeite om de nederlandse taal te beheren . Als ik naar wallonie ga en ik wil een brood bestellen moet ik het in het frans doen . Als de walen naar vlaanderen komen en een brood bestellen moeten wij nog steeds in het frans antwoorden omdat zij het vertikken om nederlands ( vlaams ) te leren . Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar de meerderheid doet het niet . Nochtans is Belgie een 2talig land en zouden ze het Vlaams toch wel stilaan mogen gaan beheren . Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=54550 En waarom zouden ze in godsnaam Vlaanderen ooit met Nederland samenvoegen ? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Vlaanderen en Nederland zijn ooit 1 land geweest. Ik zou dit graag weer zo zien, vooral omdat Limburg door een landgrens is opgesplitst. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=54550 Vlaanderen en Nederland samen maakt Groot-Nederland, het zijn 2 landen die gewoon opgesplitst zijn door een grens. Wallonië trekt alleen maar geld uit Vlaanderen, ooit in in Waalse steden geweest? Mijn god hoe het daar uit ziet! NIET NORMAAL. Als ik niet bezopen ben vertel ik meer erover.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #12 (permalink) |
Xfire: charm3d1993 ![]() ![]() | Per jaar betaalt elke vlaamse persoon ( of gezin , weet het niet meer ) 1000 euro aan Wallonie . Waarom weet ik niet . Wij krijgen niets van hen . |
| | |
| | #13 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Omdat Wallonië ARM is. Wallonië teert op de rijkdom van Vlaanderen!
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Libertarian Join Date: 09 January 09
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Nederland + Vlaanderen = Rotterdam + Antwerpen. De rijkdommen van beide landen zouden ervoor zorgen dat een 'Verenigd Nederland' nog rijker en machtiger wordt. Jammer genoeg verschillen de culturen te veel tussen beide landen/gebieden dat het eigenlijk vrijwel onmogelijk is om beide samen te voegen. Het zal, en blijft, een droombeeld waar men enkel over kan discussiëren maar waarvan nooit iets waar gemaakt zal worden. |
| | |
| | #16 (permalink) |
| I'd die for you Join Date: 01 November 08
Downloads: 42 Uploads: 0 ![]() | Nja ,ik denkt dat het gewoon te laat is om ons nog samen te voegen. Moest het ooit toch gebeuren , Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=54550 @Reflax Meen je dat nou ? xD. Wallonië ligt onder Vlaanderen om het simpel te zeggen. |
| | |
| | #18 (permalink) |
Xfire: charm3d1993 ![]() ![]() | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |