![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 29 May 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | We willen graag met onze clan een lan-party organiseren. Het probleem is huisvesting. Ik vraag me af of iemand misschien bedrijven/lokaties weet die eigenlijk alles al kant en klaar hebben. Read more on: : i3D.net Game Forums /huiskamer-dutch/58185-organisatie-lan.html Zodat wij alleen nog maar onze pc's hoeven aan te sluiten, luchtbedden op te blazen en kunnen beginnen. Alvast bedankt voor eventuele reakties. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | voor waarschijnlijk een man of 10. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=58185 de luchtbedden zijn voor diegene die het niet volhouden ![]() het zou gaan om een een besloten lan party voor onze clan en dan van een vrijdag t/m zondag. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 89 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() | ... Ik denk dat hier niet echt veel goeie locaties voor zijn. Vraag eens bij scouting gebouwen na of je daar niet voor een weekend terecht kan ofzo, meestal zijn dat soort locaties het best voor kleinere lan's.
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| | #6 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Komt wel wat meer bij kijken dan alles neerzetten, insteken en gaan met die banaan. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=58185 Je moet sowieso een klein netwerkje opzetten wil je met elkaar kunnen spelen.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| MGC *****istrat | Dat en rekeninghouden met brandgevaarlijkheid, airco etc. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=58185 Dus er zullen ook wel wat kosten aan zitten. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| blabla.. Join Date: 05 September 05 Location: Drachten =)
Downloads: 57 Uploads: 0
Xfire: amoory ![]() | Met een behoorlijke router komt dat dus neer op alleen eventjes de kabeltjes er in drukken. Met tien man is een netwerkje opzetten toch nauwelijks de moeite..
__________________ ... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Quote:
Of je hier allemaal in wilt investeren om het 1 keer per jaar te doen ofzo.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! | |
| | |
| | #11 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | De members van de clan komen uit heel europa. Duitsland, Engeland, Wales, Belgie en Zweden. Ik kom uit de buurt van Arnhem, maar de locatie mag ergens in NL zijn. Liefst beetje centraal en makkelijk te bereiken met eventueel openbaar vervoer. |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
Xfire: amoory ![]() | Quote:
Quote:
__________________ ... | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Sergeant First Class | Dat aso duur valt wel mee, ik houd zelf regelamtig met wat vrienden lanparty's en we hebben deze swich aangeschaft deze swich aangeschaft. Werkt perfect en das geen geld als je het vaker gaat doen. Kwa locatie gaan we altijd bij iemand onder een afdak zitten, met een zeil dichthangen en gaan met die banaan
__________________ |
| | |
| | #14 (permalink) |
Xfire: amoory ![]() | Hm, ja, oke. Dan had ik het over eentje die iets meer poorten had. Dat ding was wel 3 keer zo groot als dit dingetje.. Prijscategorie €1500,-
__________________ ... |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |