![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| View Poll Results: Wie dacht jij dat de mol was? | |||
| Miljuska (ofzow..) | | 5 | 71.43% |
| Roderick | | 1 | 14.29% |
| Fréderique | | 1 | 14.29% |
| Voters: 7. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Sup? | In zo'n stukje dat ze laten zien een paar van die blunders had ik (bijna) al die blunders niet opgemerkt.. Btw Geen wonder dat Frederique het een leuk spel vond..
__________________ Show respect.. |
| |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 07 October 05
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | ik heb de hele serie niet bekeken, oja de eerste maar ik vond de groep helemaal prut, ze haatte elkaar allemaal. en ze zaten in argentinie, wat me helemaal niks leek. |
| |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Gewaardeerd forumlid | Ik vond het een zeer teleurstellend seizoen van wie is de mol? Zo was het al vroeg zichtbaar wie de mol was. Milouska(?) heeft het voor haar zelf verpest. Read more on: : i3D.net Game Forums /huiskamer-dutch/7718-wie-de-mol-niet-kijken-als-je-het-nog-niet-weet.html Ze heeft het zo ongelofelijk dom gespeeld... Een hinder is ook dat zij totaal niet kan acteren! Voor mij heeft de speelwijze van Milouska het verpest.. Jammer. Wel vond ik het fantastisch dat Frederique de winnaar was.. Een sterke vrouw.. helaas overleden Op naar de twee volgende seizoenen.. hopelijk met een beter/leuker/spannender resultaat! ''Een mol moet niet slim zijn, een mol moet zich slim voordoen'' – General Tjeerd
__________________ Exit. |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Gewaardeerd forumlid | Quote:
![]() Straks herhaling voor de Die-Hards
__________________ Exit. | |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |