![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #2 (permalink) | |
| verloren zoon Join Date: 06 June 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
__________________ Streng doch rechtvaardig!!!! | |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) | |
goed voor je ontwikkeling, van in de zon liggen wordt je tochalleen maar bruin
| | |
| | #6 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 07 October 05
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | Ik ken t CKV is culturele kunstige vorming ofzo. dus dan mag je naar n museum met kunst en er een irritante opdracht bij maken. dus geen intressant museum! t zou toch maar leuk zijn brrr... ik heb het (ook tot opluchting van mn leraar) af ze werd n beetje moe van de hele tijd zeuren dat ik eens naar iets toe moest. IIG komt het er op neer dat je 4 activiteiten doet, een map van 15 kilo verzamelt en dat er geen papiertje mist want dan kun je blijven bakken. Read more on: : i3D.net Game Forums /huiskamer-dutch/8130-vakantie-mensen.html maar ik heb nu 10 weken vakantie |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Gewaardeerd forumlid | Quote:
__________________ Exit. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| General Join Date: 27 January 06 Location: Maastricht
Downloads: 28 Uploads: 0
Xfire: jeannotvb ![]() | Nee We gaan naar St. Mere Eglise en daar zitten we in een appartement. Natuurlijk een van de stranden bezoeken of eventueel een bezoekje brengen aan Carentan, ik zal wat filmpjes en fotos maken omdat mijn ouders een nieuwe camera hebben gekocht, die Everio van de reclame. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Hmmm heb al paar weken vakantie ![]() Donderdag mijn diploma ophalen op school, dan een kopie naar het Leeuwenborgh sturen voor ICT Applicatiebeheerder. Voor de rest heb ik nog een paar examenfeesten, vanavond, woensdag, vrijdag, zaterdag, zondag en dan weer de week ernaar op zaterdag en zondag. Mam wil op vakantie naar Gambia maar pa wil het niet
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
Xfire: jeannotvb ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| blabla.. Join Date: 05 September 05 Location: Drachten =)
Downloads: 57 Uploads: 0
Xfire: amoory ![]() | Ik heb nog 3 en een halve dag les en nog 4 toetsen te gaan voordat ik vakantie heb.. En daarna nog 3 weken wachten totdat mijn ouders vakantie hebben en dan gaan we naar Zuid-Frankrijk aan de Atlantische oceaan de hele dag aan het strand liggen.
__________________ ... |
| | |
| | #15 (permalink) | |
__________________ Exit. | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
Xfire: jeannotvb ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Quote:
![]() Maar Gambia lijkt me wel lachen
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! | |
| | |
| | #20 (permalink) | ||
omgQuote:
__________________ Exit. | ||
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |