![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #52 (permalink) | |
| Old Friend Join Date: 15th December 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
de website wordt helemaal vernieuwd, alles wat we doen komt erop, en een betere layout. De lijstenhandel loopt goed , ik heb het erg druk. Onze economie trekt weer aan, dus mensen geven weer wat meer geld uit ( joepie) ![]() | |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Forum Held! Join Date: 26th January 2005 Location: Overijssel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Meen je dat? Eerlijk gezegd leek mij het niet echt een 'gat in de markt'.. Goed om te horen dat het storm loopt bij je ![]() Ook wel even waard om te vermelden denk ik; Vanaf aanstaande maandag (15 jan.) ben ik doordeweeks niet meer op het forum te vinden.. Ik zal dan beginnen met mijn AMO bij de Panterinfanterie van de Koninklijke Landmacht.. Dat neemt mijn volledige week in beslag, aangezien ik dan op een kazerne zit Vrijdag aaf t/m zondags ben ik als het goed is wel weer online.. Misschien op een avondje tussendoor, mocht ik eens vroeg vrij hebben ![]() |
| | |
| | #55 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Yep eenmansbedrijf, maar 's avonds toch proberen te ontspannen met een game. Alhoewel deze week zal het niet veel worden. Ik zou wel eens wat " vingervlugheid" willen leren in COD2 ( als ik eens tijd heb, daar heb je het alweer) |
| | |
| | #56 (permalink) | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
Zo das gaaf, veel succes met je AMO... ennu spreek je zeker in het weekend ( gezellige boel hier zo trouwens) | |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 19th July 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Zo sprak ik een keer een meisje uit Staphorst, vroeg ik wat ze zoal in het weekend deed. Ze ging vaak naar de kroeg wist ze me te vertellen. "Ja geen gewone kroeg hoor". Wat voor kroeg dan vroeg ik me af. "We drinken er geen alcohol, we luisteren er geen muziek en we dansen er ook niet". "Wat doen jullie er dan wel?" We sjoelen er". Deze kroeg heeft afgezien van het sjoelen, toch wel wat gelijkenissen ![]() |
| | |
| | #62 (permalink) | |
| Keizer | Quote:
![]()
__________________ smileys! | |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Forum Held! Join Date: 26th January 2005 Location: Overijssel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Voor alle mensjes die nieuwsgroepjes gebruiken voor hun muziek en andere dingen te downloaden, de hele maand januari is er een gratis payserver beschikbaar.. 8threads, 20mbit (Retentie ongeveer 30 dagen) Dit igaat om Beta testing van hun systeem.. zie http://www.easynews.nl/ (Werkt fijn!) |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Gewaardeerd forumlid | Quote:
| |
| | |
| | #70 (permalink) | |
| Keizer | Quote:
Iemand die een leuke gratis versie van dat easynews weet? Ik heb al eent tijdje dat nieuwsreactor op mn PC staan maar ben er nooit achter gekomen hoe het werkt ![]()
__________________ smileys! | |
| | |