![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #54 (permalink) |
| the nut! | ijsbergsla tussen haar
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. |
| | |
| | #58 (permalink) |
| El Moderatore Join Date: 6th June 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | tot zover hebben we: (gaat weer lekker jongens!): Er was eens een bultloze kameel met een kunstgebit. Hij ging op de wc zitten en las de krant. En toen zag hij staan dat zijn olifantenvriendje een eend in zijn bek had. De kameel blowde zoveel dat hij high werd en eens lekker van bil ging met zijn dierenvrindjes. in een grote stal met een houten regenton. "dat was lekker!" riep hij vermoeid. "hmm wat zal ik daar morgen gaan doen met dat paard/koe/schaap?". "Laat ik lekker voor hem koken en de tafel feestelijk dekken"Meteen viel hij op zijn grote neus die ging bloeden en daarmee zijn eten onderdrupte. "Kut!" schold hij. "Ik ben de pineut". Hij plakte een sticker op en plakte die onderop zijn ontzettendegrote reet en liet een dikke scheet op zijn broer's gezicht. Zijn broer vond dat niet leuk omdat hij een boterham met pindakaas aan het eten was. Daardoor kwam er een hele grote geile negerin aanlopen die een grote krop ijsbergsla tussen haar tanden hield en er eens lekker.... (verder maar weer) op ging zuigen
__________________ Streng doch rechtvaardig!!!! |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Moderator | goed eruit zag
__________________ Member @ |BWR| www.clan-beware.nl |
| | |