![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #52 (permalink) |
| In love <3 | Weer een feauteau van mij. Ik sta helemaal rechts. Net op het moment van angry face naar smile werd de foto genomen ffs. 3e meisje van rechts (met hand in haar) is wss mijn toekomstige vriendin 3e jongen van links (met blauwe stropdas, zijn ouders hebben een freaking goed lopend eetcafé op de markt in maastricht. Minckelers) Komt nog een feauteau van mij samen met haar. Hierzo nog een. Was in café Printemps, flink wat bier op was al erg laat en toen maar foto. Last edited by Mr. BlueZone; 4-6-2007 at 23:32.. |
| |
| | #53 (permalink) |
| Geen Da.CuBa Join Date: 22nd September 2006 Location: Belgiie?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | gisteren genomen, moesten een filmpje opnemen [remake the davinci code] ![]()
__________________ 2nite.be - Jouw nightlife jongerencommunity |
| |
| | #55 (permalink) |
| Forum Held! Join Date: 26th January 2005 Location: Overijssel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | minimaal 18 jaar, je dient je volledige training hebben afgerond en je dient 2 grote oefeningen meegemaakt te hebben (volgens mij) Edit: ik heb ook nog een paar foto's gevonden ![]() Die laatste foto verdient uitleg :Deze is genomen vlak voordat we een massale aanval deden op de Alfa groep (kussengevecht) Dit was midden in de nacht btw.. ![]() |
| |
| | #56 (permalink) |
| Bass & KitePro! | Latest pica's.. Zojuist genomen ![]() BONUS: Fotootje , van mijn toekomstige vriendin (hopelijk Die ook in het Chicks topic staat nu)
__________________ Jaa het werd 's tijd voor een nieuwe ![]() "Music can name the un-nameable and communicate the unknowable." (Leonard Bernstein) |
| |
| | #63 (permalink) |
| Wanna play? | Vooruit dan maar, ik ben de persoon aan de rechterkant.
__________________ Weblog: marnixsmit.nl - Computer: Sky __________________ Latest drivers: Nvidia / ATi Computer FAQ: Hulp bij upgraden of nieuw systeem - Kant en klare systemen! |
| |
| | #64 (permalink) |
| ALEGANTOISE Join Date: 11th December 2006 Location: GENT!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | honly shit crapfoto vandaag genomen met de webcam in één van die Macs op onze school ![]() Als je goed kijkt zie je mijn wallen van dit weekend! ![]() ![]()
__________________ vrouwen zeggen wat ze denken, maar ze denken niet altijd.. |
| |
| | #66 (permalink) |
| In love <3 | Nog 2 foto's van moi en vrienden. Gisteren @ 11/11 Linker foto van links naar rechts (begin bovenaan) Thom, Rob, Jeffrey Links onder: Wesly (ik), René (Pieke van M-BLOCK) Rechterfoto: Thom, ik met rowwen hèze t-shirt, jeffrey. Ben overigens veel aangesproken door rowwen hèze fans . Vroegen of ik komend weekend ook naar het slotconcert ga, heb helaas geen kaarten ![]() |
| |
| | #69 (permalink) |
| ALEGANTOISE Join Date: 11th December 2006 Location: GENT!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | haha fotoshoot voor school vandaag ![]() check mij er zijn er meer maar deze zijn de leukste ![]() oja ik had net chocola gegeten, dus letn iet op de bruine tong. ![]() enjoy xD
__________________ vrouwen zeggen wat ze denken, maar ze denken niet altijd.. |
| |
| | #70 (permalink) |
| #C-lwd|Tagi. Join Date: 28th June 2007 Location: Stiekem in de rugzak van Stewie, wil ook wat van de wereld zien.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mmm.. Laatst, in oktober, met de clan naar Walibi geweest, dus daar heb ik nog wel wat foto's van. Op de eerste foto sta ik aan de linkerkant. |
| |