![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 11th December 2004
![]() | Ik heb sinds kort een 20 slots public COD UO server bij i3d gehuurd. Over het algemeen ben ik wel tevreden, alleen de service mag beter. Geen antwoord op mails, telefonisch niet bereikbaar. De server loopt meestal erg goed, goede ping enzo. Alleen al een paar dagen rond 2000 uur en 2200 uur krijgen we opeens allemaal Connection Interupted en na 5 min doet de server het weer alleen dan weer met de eerste map in de roulatie. Het lijkt dus wel alsof de server dan restart ofzo. Op het moment is de server helemaal offline?? Via het controlepaneel kan ik er nog niet bij dus ik kan niet zelf de server opnieuw opstarten. Ik ben benieuwd of er ook nog andere mensen zijn die deze problemen hebben ondervonden en ik hoor graag een reactie van i3d over deze problemen. Als laatst heb ik nog een vraag over de redirect space. Via de telefoon is mij een keer verteld dat ik op mijn website mag linken naar de mappen en mods die daar staan. Even ter bevestiging: Mag dat?? PS: helemaal top dat er een forum is. Scheelt jullie een hoop telefoontjes denk ik en men kan van andermans problemen leren. Groetjes Sampie
__________________ WWW.SAMPIE.COM |
| |
| | #2 (permalink) | |
| Private Join Date: 10th December 2004
![]() | Quote:
Helaas kan ik met dit onderwerp met jou mee praten. Wij hebben precies het zelfde probleem. De server is fantasie, lage ping enz. Maar als we gaan begingen met de war, die dus altijd om 20:00 uur begint omdat dan de meeste clans online zijn ( zowel in Nederland als er buiten) valt de server uit. Met Connection Interupted. Eerste was het 5 min maar gisteren was eht de hele avond en nacht. Pas vanochtend kwam hij weer online. De service is helaas ook wat minder via telefoon moet ik soms hele middag bellen om u aan de telefoon te krijgen en mails duren ook best lang of krijg ik helemaal geen antwoord op. Ik begrijp dat u het druk heb maar het is best kut. Daarom vind ik het ook goed dat u dit forum heb geopend want hier geeft u wel gelijk antwoord. Gegroet Jeffrey.
__________________ www.clan-drol.nl | |
| |
| | #3 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 922nd | Als je connection interrupted krijgt, doe dan het volgende: - FTP naar de server - download het bestand serverlog of server.log (linux/windows) - open het bestand en zoek naar de tijd dat jouw verbinding werd afgebroken - zoek de oorzaak in het bestand Verbindingen die worden afgekapt moet je terug kunnen vinden in de logfiles. Er is namelijk altijd een reden voor dat het gebeurd. |
| |
| | #4 (permalink) |
![]() | Goede avond, ik heb gedaan wat u zei. ik heb op de laatste keer gezocht. en kwam dit tegen: Kees155:29 D;159351;0;allies;Kees;159351;0;allies;kees;rgd-33russianfrag_mp;46;MOD_GRENADE_SPLASH;none 155:59 ShutdownGame:---- als ik het goed begrijp is dus de server down gegaan omdat iemand met de naam Kees een mod ( mod_grenade_splash ) had down gegaan ? me server staat op pure 1 en het is toch een b’tje raar dat iemand andere me server plaat gooit omdat hij die mod heeft? of zie ik het helemaal fout? plz help me verder. Gegroet Jeffrey.
__________________ www.clan-drol.nl |
| |
| | #5 (permalink) |
![]() | Haha het is toch niet te geloven! Raad eens hoe laat het het jah 20:15 en wat gebeurde er al nu 4 dagen achter elkaar?! Ja de server is alweer down! We hadden war stonden 7-4 voor met CTF en nu? Nu verliezen we dus ( dag puntjes ) maar dat boeit nie hallen we wel weer op maar, kom op zeg weer de server offline man. Gegroet teleurgestelde Jeffrey.
| |
| | #6 (permalink) |
| Corporal Join Date: 11th December 2004
![]() | We zijn dus blijkbaar niet de enige die er last van hebben. Toch iets om op te lossen i3d!!! Onze server is trouwens nogsteeds offline!! Groetjes Sampie
__________________ WWW.SAMPIE.COM |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 922nd | Quote:
Waarom het dan toch rond 20:00 gebeurd? Dan zijn de meeste mensen online en heb je dus ook meer kans op fouten in de gameserver. Zoals aangegeven: loop je logfiles door en zoek de fout! Jeffrey, inderdaad, als je shutdowngame tegenkomt dan weet je dat de game zelf een fout heeft gegenereerd en daarom afsluit. | |
| |
| | #8 (permalink) | |
![]() | Quote:
__________________ www.clan-drol.nl | |
| |
| | #9 (permalink) | ||
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 922nd | Quote:
Je hebt het zelf gezien in je config, mag je mij uitleggen hoe jij en je kompaan dan denken dat wij de schuldige zijn?? | ||
| |
| | #10 (permalink) |
![]() | maar welke mod? Pam V2. is voor clanbase wars te spelen met de juiste instellingen dat moet geen fouten kunne opleveren zijn genoeg clans die dat gebreuken. pam is de enigste mod want van Clanbase mogen er geen andere op. me server staat op Pure 1 dus dan kan je als je een mod heb niet de server op. hoop dat u verder kan helpen. Gegroet Jeffrey.
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |