![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 11th December 2004
![]() | Ik heb eind november/ begin december (weet niet meer precies) een server aangevraagd. In het begin liep de communicatie een beetje stroef, maar er stond op de site al dat de servers konden worden gerestart via controlepanel. Echter onze server is gistermiddag uitgevallen, (waarschijnlijk een fout in een bepaalde map) heb al een mail gestuurd naar gamerestart@i3d.nl maar de server is nog steeds offline. Omdat ik niet zeker weet waar de error ligt zal het misschien nog wel een keer gebeuren. Als ik dan elke keer een mail moet sturen en dan 2 dagen moet wachten tot de server weer online is lijkt me niet zo handig. Ergens in dit forum heb ik ook wel gelezen dat sommige servers al gereed waren voor het controlepanel, maar ik wil graag weten wanneer de mijne gereed zal zijn??? Groetjes Sampie
__________________ WWW.SAMPIE.COM |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 922nd | Hoi Sampie, jou server is wel degelijk opnieuw gestart door ons (daarvoor krijg je altijd die bevestigingsmail). Als de server niet online komt, kan je op de FTP het bestand serverlog downloaden. Daarin staat de log en de reden waarom de server gecrashed is. Loop het even door en fix je config, daarna een restart en alles werkt weer. De linux servers zijn morgenavond helemaal voltooid, de windows servers hebben we pas voor één derde gereed gemaakt. Krijg je een witte pagina te zien, dan is die server nog niet gereed. Jij staat op een linux server, dus morgenavond kan je rond 23:00 eens even het controlpanel checken |
| | |
| | #3 (permalink) |
![]() | Gister ochtend is idd de server door jullie opgestart. Ik heb alleen geen bevestigingsmail ontvangen, maargoed. We hebben toen een aantal uur kunnen spelen en weer liep ie vast. Heb toen een mailtje gestuurd naar gamerestart@i3d.nl met daarin dat ik in het log heb gekeken en dat het waarschijnlijk aan een map lag. Heb er toen ook in geschreven dat ik die uit de roulatie hebt gehaald. Vind het wel vreemd, want we hebben die map en config eerst op een van onze eigen servers gerund. Maargoed, bij deze de config was al aangepast, wacht alleen nog op een restart. of moet ik een nieuw mailtje sturen???
| | |
| | #5 (permalink) |
![]() | oke bedankt, ik hoop alleen wel dat het ook daadwerkelijk vanavond wordt gedaan. Thanx
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |