![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
|
hallo allemaal ![]() ![]() ik heb een vraagje. ik wil graag een gamer pc maken.[bijna af] alleen er ontbreekt nog een videokaart. ik ben de laatste tijd niet meer op de hoogte van de kaarten die zij uitgekomen.ik had een gamer pc maar er is ingebroken dus weg pc. ![]() ![]() De vraag is !!! welke moet ik op dit moment kopen als ik cod 4 en cryssis wil spelen op high.ik leg 220 euro neer voor een video kaart groetjes en alvast bedankt, roberto | |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 14 June 08 Location: Oldenzaal
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik zou gaan voor een nVida GF 9800gtx MSI ong € 240 tot € 260. of voor wat minder maar ook heel goed een nVidia GF 8800gtx MSI ong € 200 tot €240. maar voor de egte masterkaart neem je een nVidia gtx 280 ong €400 tot € 500. dat kost wat maar dan heb je wel de beste kaart die nVidia op dit moment levert. ik heb zelf een nV GF 8600gt ong €140 en speel daar COD4 op, het is te doen maar echt super is het niet ow en met ati hou ik mij niet bezig wand dat zuigt als de **** plosie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16 June 06 Location: Amersfoort
Downloads: 200 Uploads: 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat Ati 'zuigt' slaat naar mijn ogen op niks. Toevallig is Ati op dit moment wel degene met de beste videokaart en kaarten met de beste prijs-/prestatieverhouding. Een 9800GTX of 8800GTX is goed, maar voor €220,- heb je een veel betere videokaart. Ik raad je de HD4870 van Ati aan. Deze valt netjes in je budget en is beter dan de 9800GTX. De HD4850 kun je ook al zeer goedkoop krijgen en is ook een stuk sneller dan de 9800GTX. Aan jou de keus welke je neemt, ik raad je in ieder geval de HD4870 aan.
__________________ < | Nieuw op het forum? Lees dit eerst!| Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst! | > Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16 June 06 Location: Amersfoort
Downloads: 200 Uploads: 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat ligt dan (hoogstwaarschijnlijk) niet aan Ati maar aan jou. Je kunt zoveel kaarten van 130 euro aanschaffen maar ze zijn lang niet allemaal even goed. Daarnaast ligt het eraan waar je hem koopt (voor de hoogte van de prijs). Zoals ik al zei heeft Ati op dit moment de reeks videokaarten met de beste prijs-/prestatieverhouding en dat is dan ook hetgeen dat relevant is voor de topicstarter.
__________________ < | Nieuw op het forum? Lees dit eerst!| Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst! | > Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| mpvltr Join Date: 21 December 06
Downloads: 213 Uploads: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | de naam van de ati kaart hou je wel schoon voor je eigen hé?
__________________ Coolermaster: HAF 932, Asus P5QC, Intel core 2 DUO e8400 @ 3.6GHZ, OCZ 4096MB 1066MHZ Platinum, Asus ATI 4850 1GB. Problems with games? Handleiding i3d.net forum! Problemen met punkbuster? Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |