![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 31st March 2006 Location: WeedHeaven|No*Xp*Reset
![]() ![]() ![]() ![]() | heb al gemailed naar serveradmin. Maar kreeg nog geen antwoord, niet dat ik wil aandringen want ik weet dat ik bij de serveradmin moet zijn maar misschien dat een het gewoon weet of het mag. Wat me wel lijkt maar ik niet zeker weet. Aangezien ik al eerdere malen lag heb aangegeven, vond ik dit nu voor server setup van et If you're running a large server, then increase the hunk meg allocation (put simply, the amount of RAM the game will be allocated). The default of 56 should be fine for up to 20 players, maybe 128mb hunk for 32 to 64 players, and somewhere in between for player numbers in between. Note that some custom maps require an increased hunkmeg for players Ik denk dat het probleem bij mij is dat hij op de standaard hunmeg allocatie loopt, en als ik het verhoog de lag weg zal zijn. Mag dit? Want dan kan ik dat morgenvroeg doen bij server restart die ik gepland heb. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Steenwieker! | Ik snap je frustratie. Deels. Probeer zelf maar eens een onderneming op te starten op deze manier. De serveradmin reageert niet altijd binnen 2 uren tijd, deze mensen hebben het ook druk met overige zaken. Het is en blijft technologie, en alles met een stekker kan kapot gaan! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Join Date: 8th July 2005 Location: Alblasserdam
![]() | Beste klant, We zijn momenteel druk bezig met het herstellen van enkele servers die zijn uitgevallen. De mail kan daarom iets langer duren dan normaal. Dat uw server veranderd is van poort ik denk ik niet de fout van ons. Ik denk dat de server 2x is opgestart, en daarom van poort is verwisseld. Wanneer deze klaag muur opgelost moest worden via het forum hebben wij ook meer aan een ip dan aan HOOFDLETTERS die nergens op slaan. De onnodige berichten heb ik al even voor je verwijderd. De mail zal voor morgen 17.00 behandeld worden. Mijn dank voor uw medewerking! |
| |
| | #5 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 31st March 2006 Location: WeedHeaven|No*Xp*Reset
![]() ![]() ![]() ![]() | Dus is de mogelijkheid er dus om de poort terug te krijgen? Sorry voor mijn hoofdletters. Was ook niet zo bedoeld als het leek. Maar ik heb extra me webhosting en al gepakt hier ook nog voor me gameserver het loopt net zo lekker. Met de splatterladder ranking voor et servers met de server van mij en die scant dus ook op de poort en dan gebeurt dit. Maar ik zie idd dit in de serverlogs Opening IP socket: 84.244.162.177:27960 ERROR: UDP_OpenSocket: bind: Address already in use Opening IP socket: 84.244.162.177:27961 en hou zou ik de server 2x moeten opstarten? Ik heb niks gedaan ! ik was frieten halen en eten en ik kom terug en server is down. Ik gerestart via control panel gekeken in serverlogs. En zag steeds mensen praten en zelf kwam ik niet op me normale ip adres toen zag ik opeens dat van port 27961 staan. Dus hoe zou ik het dan kunnen hebben gedaan? |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |