![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 8th March 2006 Location: Sneek
![]() | Wij hebben een probleem met 1 van onze CoDUO-servers: Deze loopt namelijk zo'n 3 tot 5 keer per dag vast (server disconnected). Ik moet hem dan opnieuw opstarten via i3d. Er staan geen mods op (behalve BoS-messages), hij is pure en punkbuster is geïnstalleerd. Er draaide (tot afgelopen weekend) alleen Carentan TDM op. Nu een andere map, maar probleem blijft zich voordoen. De server crasht/loopt vast zowel leeg als met spelers erin. Ik kan in de logs niks bijzonders vinden. Ik heb zelfs de server opnieuw geïnstalleerd. Aangezien we hier al nu zo'n 8 weken last van hebben en we al van alles nagekeken hebben, heeft een medewerker van i3d geopperd om het forum na te pluizen. Helaas kon ik hier ook niks vinden. Dan maar zelf een berichtje plaatsen: "Wie herkent dit probleem? En beter nog: Wie weet hier een oplossing voor?" (Misschien betreft het 1 of andere bug?) Help! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| -=HeAdShOt=- | Als de server helemaal standaard is gebeurt het ook ? Als dat zo is dan zou het zeker vaker voor moeten komen lijkt mij zo. Mischien is het toch een bepaalde map of mod die je erop zet / speelt Beste manier als je niets raars kan vinden in je serverlog vindt ik zelf altijd gewoon kaal beginnen (standaard) en dan een voor een de veranderingen doorvoeren totdat je de fout weer krijgt .. over het algemeen weet je dan wel meteen wat het probleem is . |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Private Join Date: 8th March 2006 Location: Sneek
![]() | Ik heb alles gechecked, niets bijzonders. Bovendien heb ik alles vergeleken met onze 2 andere servers: Exact dezelfde instellingen (behalve dan de maprotatie). De enige mod die we er op hebben is de |BoS|Admin Assistant Mod, maar die zit ook op de andere 2. En die geven geen problemen. Zoals ik al zei, de problemen doen zich pas de laatste weken voor, terwijl de server al loopt sinds oktober. Nog iemand een idee? |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |