![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 27th December 2005
![]() | i3d, kunnen jullie uitleggen hoe het komt dat server1 84.244.131.130 om de haverklap eruit knalt terwijl server 2 84.244.162.138 een stuk stabieler draait? ik heb weinig verstand van servers en hoe die kasten in elkaar zitten, maar kan het niet zijn dat jullie veel te veel in 1 kast proppen waardoor deze overbelast raakt? mijn inziens liggen de vele crashes namelijk niet alleen aan 1.3... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Sergeant Join Date: 13th July 2005
![]() | Quote:
Ik moet het nog zien als 1.4 uit komt of de servers minder crashse. En het verschil onder de i3d servers is groot met crachse. We gingen de goede weg op maar als we in de top 100 komen,komen er ook weer meer crashse gek maar waar. Dus i3d jullie zeggen als 1.4 uit komt dat het crashse minder wordt. Maar dat horen we bij iedere nieuwe update maar tot nu toe werd het alleen maar slechter,dus ik weet het nog niet of het minder wordt. Maar we wachten wel af of het werk ik hoop van wel. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 950th | Wat ik zie van de beta 1.4's is dat ze minder crashen, vooral de servers in beta 2. Voor ons is het helaas ook afwachten. Maar je kan er zeker van zijn dat wij het liefst geen enkele crash meer zagen. Dat zou ons alleen al 5 uur werk per dag schelen die wij nu aan alle BF2 crash-problemen besteden (zoveel support vragen krijgen wij hierover). Loop een dagje mee op onze support, na een uur trek je het niet meer, iedereen is boos over de crashes. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Sergeant Join Date: 13th July 2005
![]() | Quote:
We zijn nu een jaar verder en ze hebben een hoop .... in de game gebracht maar de echte problemen zitten er nog in. Dus ik begreep het goed dat iedereen boos wordt zeker de geen die de servers huren. Maar wat ik al zei laten we hopen dat Dice het fix. Minder werk voor i3d en meer fun voor de gamers (dus mederwerkers bij i3d als alles goed gaat zullen er een paar een nieuwe job moeten zoeken. En ik kan nog wel een paar schilders gebruiken.)(geintje) | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |