![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant Major | Ik wil graag redirect space (met zo'n 10GB bandwith) maar zoiets kan alleen in website's pakketten (al die ruimte heb ik niet nodig) ik heb maar zo'n 50 tot 100 MB ruimte nodig Ik snap wel dat je zoiets krijgt als je een server huurt, maar mijn clan heeft er een gekocht die 700 euro gekost heeft, en nu gaan we er natuurlijk geen meer huren, maar willen/moeten we redirect space hebben Heeft i3d niet zoiets, of ander heeeel mischien een tip om zoiets te beginnen ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lt General Moderator Battlefield Join Date: 26th December 2005 Location: Voorburg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
__________________ = Nieuw op dit forum? Lees de forumregels en bekijk dit eerst. Problemen met je Battlefield? Kijk eerst hier eens rond voordat je gaat posten. [SIGPIC][/SIGPIC] | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sergeant Major | Snap ik op zich wel jha, als zowa de helft van jullie server redirect space gebruikt, dat eh... is heel wat bandbreedte Ik denk dat ik verder opzoek ga naar een website pakket ergens huur met minstens 10Gig aan dataverkeer... Heb er een gevonden die 20 GIG geeft voor 30 euro per jaar, daar ga ik nog even goed de voorwaarden van doorlezen en hopen dat dat het is Tog bedankt voor snelle reactie |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 950th | Quote:
10 gbit bandbreedte is erg veel, 10 gigabyte dataverkeer is heel wat anders ![]() IIG mocht je bij ons webspace huren dan kan je ook van de redirectserver gebruik maken. Je krijgt 5 GB schijfruimte daarop, dataverkeer is unmetered. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |