![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #2 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 31st March 2006 Location: WeedHeaven|No*Xp*Reset
![]() ![]() ![]() ![]() | er is een storing bij kpn waardoor ze niet bereikbaar zijn ![]() 21-08-2006 - Stroring KPN Door een Nationale storing van kpn zijn wij vandaag slecht tot niet bereikbaar. Wij willen u vriendelijk verzoeken uw vragen te mailen naar info@i3d.nl Alvast bedankt voor uw begrip. |
| |
| | #4 (permalink) |
| CL [NDA]-BF2 Join Date: 23rd September 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Argh, dat is vervelend! Wel jammer dat er bij mijn oma geen storing bij de telefoon is ![]() Maar goed, het ging erom dat onze server op zijn dak lag en we er geen SF in krijgen, hij zet telkens enkel en alleen Dalian Plant 32 erin :s |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator i3d medewerker Join Date: 8th July 2005 Location: Alblasserdam
![]() | Quote:
| |
| |
| | #8 (permalink) | |
| CL [NDA]-BF2 Join Date: 23rd September 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
84.244.131.54:16567 Maar hij draait weer. Alle SF maps staan er in alfabetische volgorde in. Hij draait nu al de hele avond zonder problemen, maar we weten nog steeds niet wie de maps erin gezet heeft. Toen ik vanmiddag terug kwam van mijn werk was de laatste error 15 seconden geleden. Ik heb het niet gedaan en de andere admins zeggen ook niks gedaan te hebben. Stiekem werk van i3d? Goed gedaan dan! Maar dan nog iets: waarom gaat hij telkens naar een Dalian Plant 32 only maprotation? ![]() | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Join Date: 8th July 2005 Location: Alblasserdam
![]() | Erg vreemd dat hij dat doet. Wellicht heeft een collega van me gekeken naar de fout. Maar pas je alles wel aan in de deamon? Of doe je dit in de rcon? Want wanneer je het in de deeamon aanpast is het onmogelijk dat hij oude settings terugpakt. P.s. De storing is verholpen, dus er kan vandaag weer gebeld worden :-) Mail even je probleem (als deze niet is opgelost) even naar serveradmin@i3d.nl |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |