![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| DoC Boss | Ik heb Jeroen hier al over gesproken omdat ik dacht dat er bestanden werden gewist uit onze redirect map, maar het is toch anders als dat ik dacht en daarom post ik het hier want misschien is het anderen ook opgevallen. In onze redirect map kan je alleen alle bestanden zien die beginnen met een hoofdletter. Als een bestand begint met een kleine letter is het onzichtbaar maar het is er wel. Vreemd is ook dat als je datzelfde bestand nog een keer upload zou je de melding moeten krijgen van overschrijven, maar die krijg je niet. Het upload als een nieuw bestand zogezegd. Als ik op onze server ga en ik kies de map waar die files bij horen, worden ze snel gedownload en dat bewijst dat ze in onze redirect directory staan. Als ik nu kijk in de mappen van andere clans kan ik daar wel de bestanden zien die met een kleine letter beginnen!!!??? Hoe kan dat nou? ![]() ps. ik hoop dat ik duidelijk was. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal i3d medewerker Join Date: 9th December 2004 Location: Rotterdam
![]() | Het probleem was dat er een limiet was ingesteld op het aantal bestanden wat de ftp weer geeft in 1 directory ( 2000 ). Aangezien u 4022 bestanden in de map had staan, konden ze niet allemaal worden weergegeven. (Hij begint alfabetisch, met de hoofdletters eerst). Ik heb de limiet verhoogd naar 10k, waardoor je gewoon weer alles kan zien ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| DoC Boss | Alles teruggebracht naar 1987 bestanden. Dat is nogal een verschil met de 4022 van eerst. Bijna alle bestanden stonden er dubbel op. Iedere keer een kopie met allemaal kleine letters. Misschien zijn er meer die dat hebben want dat scheellt nogal wat schijfruimte. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |