![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 17th December 2005
![]() | Hij zit niet in de spambox. Ik heb zojuist rechten gekregen voor een andere server, maar ik krijg ook geen mail. Als ik dus een subaccount aan iemand wil toewijzen die geen account heeft op i3d is een mail wel handig. Vooral omdat je ook allerlei persoonlijke gegevens invult |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Forum Held! Join Date: 26th January 2005 Location: Overijssel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | hij bedoeld dus dat hij subbeheerders instelt die GEEN klant zijn van i3d zijn en dus geen klantenaccount hebben. Hij stelt gewoon e-mailadressen in als subbeheerder. Ik weet niet zeker of dit kan werken, zonder i3d account? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Join Date: 17th December 2005
![]() | Ja maar het probleem is dat de mails dus niet aankomen. Ik heb iemand die geen klant id heeft een subaccount gegeven, maar hij ontvangt de mail niet. Nou heeft recentlijk een andere clanmember een andere server bij jullie gehuurd, en hij heeft mij toegevoegd als een subaccount aan die server. Nou heb ik geen mail gehad, maar heb ik wel de rechten. Op de één of andere manier komen de mails niet aan of worden ze niet verzonden |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Join Date: 14th November 2007
![]() | Aha, hier heb ik hetzelfde probleem. Het emailadres wat ik toegevoegd heb, was al geregistreerd in het forum, maar die krijgt geen mailtje. Bij mij (hoofdaccount) zie ik wel een subaccount actief, maar diegene heeft dus geen mail, ook niet in de spambox o.i.d. Kan het zijn dat daar een langere tijd overheen gaat? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 950th | Enige oplossing: i3D.nl - Contact / Telephone / Address / Interactive 3D, vraag of een nieuw password verzonden kan worden naar je emailadres. Die emailverificatie zit er niet voor niets in ![]() |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |