![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| ♪ Daddy Cool Moderator Battlefield | 43614f6616c39f7b3a6707aaac273005-1.gif hand.gif 15-1.jpg Ik zal maar het voorbeeld van de rest gaan volgen! characters-lineup.png Mijn echte naam is Casper en ik woon in Nieuwegein en getrouwd met een hele lieve vrouw en heb 2 prachtige dochters! Ik ben ondernemer en run o.a. een Restaurant, die ik om bepaalde redenen hier niet bekend wil maken, sommige weten het wel! Ik heb hier ook geen belang bij! Mijn hobbies zijn punneken en tekenen! Nee, hoor! Ik heb veel hobbies gedaan in mijn leven, maar sinds de komst van de kids, is dit mijn grootste hobby en computeren, tuinieren, reizen, darten en koken. Verder maak ik schilderijen op mijn ezel! En ik maak mappen, skins en mods voor verschillende games! Maar sinds dit forum is dat een stuk minder!De naam BlueZone stamt nog uit mijn legertijd toen ik in het Midden Oosten dienden! Ik ben over de veertig en dus al op leeftijd, maar jullie houden mij jong! En natuurlijk zo nu en dan gamen. Mijn favoriete game is BF2142, daar ben ik dus heel veel te vinden, samen met mijn =TOP= clan! Verder speel ik ook momenteel COD4 -[FC]- clan, en ook nog af en toe Soldier of Fortune 2 en Battlefied 2, Heroes voor de rest heb ik alle shooters wel in mijn bezit, maar ik kan er maar een paar spelen! ![]() In dit forum ben ik dus de super moderator en ik heb het hier reuze na mijn zin, zo verzamel ik voor jullie de nieuwste demo's en free games, ook verzamel ik nieuws en demos op mijn blog. Verder ben ik ook niet vies van een beetje spammen en nachtelijke spam! Ook verzamel ik voor jullie enige goodies , waar je van alles kan vinden! Ook verzamel ik de nieuwste mappen en de beste mods voor jullie en nog veel en veel en veel meer! Ook ben ik game admin van een paar i3d servers. Tevens ben ik ook de global news poster van :
Heb je een site of forum, dan mag je altijd mijn Site Feed (RSS) ( BlueZone Games ) voor je site gebruiken als je dat wilt! Zo heb je altijd de laatste demos en free games en laatste nieuws voor je gasten. Deze werkt ook in Hyves! Als mod ben ik eerlijk en oprecht, waar ik een hekel aan heb is aso gedrag, dan heb je snel een probleem! Ik kan het met de meesten van jullie het heel erg goed vinden, maar ik maak geen onderscheid als iemand zich niet gedraagt! ![]() Samen met mijn collega's op dit forum staan we zo veel mogelijk voor jullie problemen klaar, de mods zijn goeie jongens die een hoop vrije tijd besteden om jullie te helpen, denk hier ook eens aan! Tevens is i3D een fantastisch jong bedrijf die ondanks hun succes wereldwijd, toch gewone jongens zijn zonder enig kapsones die gezellig op het forum mee doen, en het gaat maar door! ![]() Dit was het een beetje en als er vragen zijn hoor ik wel! >>> The Battlefield 2 Info/Helpdesk <<< >>> The Battlefield 2142 Info/Helpdesk <<< >>> The Battlefield HEROES Info/Helpdesk <<< >>> The COD 4 Info/Helpdesk <<< >>> FRONTLINES Info/Helpdesk <<< Casper aka Mr. BlueZone * Last edited by Mr. BlueZone; 3-12-2008 at 15:10.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| i3D.net Gameserver admin | Mooie post, nu weten we ook al een paar dingen over je ![]()
__________________ Co-leader of w3, --> http://w3.gamers.online.fr/index.php Fans? http://forum.i3d.net/groups/58-snowy-s-fanclub.html |
| | |
| | #4 (permalink) |
| i3d sloeber | Zalig SoF2, BF2 en FEAR owned gewoon Ik zie dat je ook redelijke skills hebt in photoshop
__________________ Antec Nine Hunderd - Intel Core 2 Duo E6850 (3,0Ghz) - P5K-E - 2x 250GB hardeschijf (1x WD, 1x Seagate) - 2GB RAM - XFX 8800GTS 512MB Alpha Dog Edition |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Veni,vidi,vici Join Date: 21st October 2005 Location: Nederland / Holland - Noord-Brabant
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Zeer mooi gemaakt Blue ![]()
__________________ Clan Tag: [WK] - WoestijnKonijn BF2 Stats Je PC is net zo snel, als je zwakste schakel in je PC. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Uberbelg! | Waha zalige post ![]() Ik wist niet dat je zoveel deed voor dit forum, is erg mooi ![]()
__________________ "No matter how responsible he seems, never give your gun to a monkey" Proud member of the Boo! Gaming CoD4 clan: www.boo-gaming.nl |
| | |
| | #17 (permalink) |
| CS:S Head Admin Join Date: 30th September 2007 Location: Paris, France.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nice post BlueZone! ![]() ![]() ![]()
__________________ CS:S Head Admin/Moderator - Please read our forum rules. Any question? Check our FAQ. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Wanna play? | Ah, de forumvader geeft even het goede voorbeeld. ![]()
__________________ Weblog: marnixsmit.nl - Computer: Sky __________________ Latest drivers: Nvidia / ATi Computer FAQ: Hulp bij upgraden of nieuw systeem - Kant en klare systemen! |
| | |