![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 5th November 2003
![]() | Misschien heb ik de laatste paar weken ergens in een donker bos rondgelopen maar totaal aan mij voorbijgegaan is het uberspel America's Army. Gisteren pas tegengekomen en gedownload en van wat ik er na een paar minuten van begrijp is dat het een spel is dat ontwikkeld is door het Amerikaanse leger voor soldaten. De graphics zijn helemaal top, zowel de engine waarop hij loopt. In dit spel(?) geen SP missies maar alleen MP. Dit spel is gemaakt om je te trainen in echte situaties en kan eigenlijk alleen gespeeld worden met teamplay. Eigenlijk een soort van RvS meet RS2 alleen dan meer techniek, betere graphics, meer team play, meer mogelijkheden om je wapens aan te passen etc etc. al vorens je aan het online gamen mag gaan beginnen zal je eerst door een enorme training moeten gaan om je bekend te maken met de usuals zoals verschillende wapens, bewegingen etc.. maar dan gaan ze een stuk verder. van first aid tot SF technieken. De scores worden bijgehouden en bepalen op een gegeven moment je rank. Afhankelijk daarvan mag je mee spelen op de MP. De MP is dan ook rank afhankelijk en als je een beetje geoefend hebt dan kun je in servers voor gevorderde. Je moet overigens wel genoeg "skill punten" verzamelen om als SF soldaat mee te spelen. Als je niet goed genoeg bent mag je alleen als support mee spelen. custom Wapens: Niet zoals rvs alleen de keuze tussen een scope of silencer, maar zo een beetje alle attachments die je bv voor een M4 kan krijgen kunnen er na gelieve er op gezet worden als wel de keuze in uitvoering. Voor de features klik hier De verschillende rollen staan hieronder aangegeven die je kan aannemen als je de training hebt doorlopen. Als Squad kun je extra punten verdienen door bv als Combat medic je maatjes te verzorgen als ze gewond zijn. Hiervoor krijg je uiteindelijk een hogere rang SF Weapons Sgt Indigenous Forces Combat Medic Squad Leader Fire Team Leader Grenadier Rifleman Auto. Rifleman Adv. Marksman OPFOR Ik kan nog wel even doorschrijven wat er allemaal nog meer inzit, zoals bijvoorbeeld echte civilians die niet gewond mogen raken tijdens je vuurgevechten, maar er zit nog zoveel meer in dat je het allemaal zelf maar moet gaan nalezen. dit kun je hier doen America's Army Features Maar het beste nieuws wat ik je geven kan is het is GRATIS!!! gratis? ja GRATIS!!! vraag me niet waarom; ik denk dat het is zodat het Amerikaanse leger inzicht krijgt in tactische beslissingen die men over de gehele wereld maakt. Alles wat je doet op het spel wordt opgeslagen. om het spel te spelen zul je je dus ook moeten registreren. Downloaden doe je hier Registreren doe je hier Nederlandse community site hier http://www.aasfnl.d6g.net Yoshi - die een nieuwe verslaving aan ziet komen. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sergeant Major | Mwa. Ik heb em anderhalf jaar geleden ofzo een tijdje gespeeld. Leuk spel alleen vreselijk laggy. Ben nooit een server tegengekomen die een lagere ping had dan 100 ms.
__________________ http://members.home.nl/tonnitielens/...-goodspeed.gif Quote:
| |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Corporal First Class Join Date: 3rd November 2003
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| 2nd Lieutenant | Quote:
| |
| | |
| | #20 (permalink) |
| General Major | Speelde je wel erg veel ![]() De hoger je honor wordt de meer punte je moet hebbe voor een honor.. Spel is helemaal niet bugy als shifty zegt...zitten meer bugs in cod! Ja je moet er wel geduld voor hebbe...en niet verwachten dat je idereen zomaar kan neerknalle! Het is gewoon realistisch! en Netforce Negative me computer is : amd athlon 1.2ghz 256mb ram geforce 2 32mb ![]() |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Keizer | Quote:
dan vind k OFP leuker EN realistischer... ![]()
__________________ smileys! | |
| | |
| | #22 (permalink) | |||
| Sergeant Major | Quote:
__________________ http://members.home.nl/tonnitielens/...-goodspeed.gif Quote:
| |||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Private Join Date: 5th November 2003
![]() | Voor de gene die er intresse in hebben, ik heb een community site aangemaakt op http://www.aasfnl.d6g.net |
| | |
| | #25 (permalink) |
| ALEGANTOISE Join Date: 11th December 2006 Location: GENT!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Damn die training is niet zo makkelijk als ik dacht ![]() Wie speelt er hier nog AA op dit forum? - sorry voor het reageren op dit archeologisch onderwerp, maar kon niets beter vinden wat AA te maken heeft. Niet sluiten moderator!!!!
__________________ vrouwen zeggen wat ze denken, maar ze denken niet altijd.. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |