![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 4th September 2006
![]() | beste mensen ik heb pas AA maar ik krijg de schijt aan die training wat je moet doen wat kun je doen dat je meteen online kan game? of weet iemand mischien een save game? ![]() |
| |
| | #8 (permalink) |
| Steenwieker! | Ik vond die schietbaan zo ongelooflijk klote. Het schieten zelf niet, maar als je te vaak mis schiet moet je weer zonodig naar die Sergeant luisteren waarbij hij het hele lulverhaal uitbundig verteld, om vervolgens weer terug te kunnen. Het ergste vond ik nog wel die voertuigherkenningstoets! Constant langs de muren lopen, pen en papier bij de hand, en na 54 keer gehaald! |
| |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Xbox Live: 678th Join Date: 21st December 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | er bestaat een hack/cheat die je moet opstarten en dan de game en dan moet je iets in de console tikken en het spel een paar uurkes zo laten draaien zo krijg je van zelf alle trainingen
__________________ Asus P5QC, Intel core 2 DUO e8400, OCZ 4096MB 1066MHZ Platinum, Asus Nvidia GEFORCE 9800GT TOP. |
| |
| | #15 (permalink) |
| i3d sloeber | Als je die trainingen van medic enzo doet met die testen. Zet gwn die training op ga beetje tv kijken (minimalizeer het ni dan paused het) en na pakt een 15 minuten kom je terug en dan maak je die test. (Je kan die antwoorden makkelijk vinden op internet zoek gwn naar cheats in google) en voor die allerlaatste training zoek je een walktrough voor. |
| |
| | #16 (permalink) |
| Bigmikie is her | De antwoorden voor de testen bij Medic training. Airway management: A, A, A, C, C, B, A, B, D, B, A, E, A, C, C, A, A, D Control bleeding: B, B, A, B, C, D, A, C Treat shock: B, D, B, C, B, B, B De andwoorden voor Special Forces Training Set 1. BBC Set 2. AAA Set 3. ACD Set 4. ADB Set 5. BCB succes ![]() ![]() ![]()
__________________ http://www.tox-shop.nl/catalog/ Voor de beste computer onderdelen!!!! greetz Bigmikie |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |