![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 950th | Vandaag hebben wij de domeinnaam www.battlefield2.nl aangeschaft. Nu zoeken wij nog enthousiaste mensen die (uiteraard tegen vergoeding) hier een echte BF2 fansite van willen maken. Interesse? Neem even contact op met info@i3d.nl , alles is bespreekbaar |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 950th | Quote:
![]() IIG staat het design voor battlefield2.nl nog vrij ![]() | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| the nut! | ik wil wel helpen met BF2, het is een vet spel ![]()
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| is lief! | Ik zou wel in Promote Crew willen zitten
__________________ Go walk to the queens and get me a sugarcookie |
| | |
| | #7 (permalink) |
| General Major | Er is volgensmij al een plan van iemand om een cod clan op te richten voor i3d. Misschien is het verstandiger 1 grootte i3d clan 'dan' te maken met verschillende games. Als voorwaarde zou dan eigenlijk moeten zijn dat iedereen kan joinen (aangezien het fansites betreft). Dus word het nogal groot om een clan te zijn. Dan zou het leuker zijn een soort community te hebben van gamers die graag met elkaar gamen en de harde kern kan dan bijvoorbeeld wars houden ect. Maar wel zo dat mensen die mee doen ook in een clan kunnen zitten. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Corporal | misschien zoiets als www.austinservers.com is zoiets als exe zei, door aan te melden op het forum ben je lid, en ze hebben (of hadden) een speciaal war team, en daar kan je voor worden gevraagd. Het loopt best goed, ze hebben meerdere servers in meerdere games. Deze servers worden betaald door donaties van leden... Alleen jammer dat de eigenaar van AS zo'n zak is.. anders zou het veel groter en bekender zijn ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lt Colonel | tot mijn grootste verbazing belde dynabyte zojuist!! Battlefield 2 is binnen en ik kan hem komen ophalen! De release datum is toch 23 juni? Naja ik ga hem halen
__________________ http://bf2stats.ncode.nl/sigs/43420832.png |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| the nut! | Quote:
Misschien kan je het i3d-omg noemen haha, i3d online Multi Gaming!
__________________ All needs for UT99: www.wootabulous.com |.net|.org|.nl| Heroes are ordinary men who do extraordinairy things in extraordinairy times.. | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Administrator i3d medewerker Xbox Live: 950th | Quote:
| ||
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |