![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 1st August 2005 Location: Breda
![]() | Wat voor een headset hebben jullie eigenlijk Zet plaatje en prijs er ff bij .. Ik zelf heb een SBC HG100.. Geloof dat hij 79,90 was.. Wel aardig ding http://files.nakupka.cz/www.hifi-esh...1881-small.jpg http://www.dabus.se/Archive/Images/P...11358_stor.jpg |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Private Join Date: 7th August 2005 Location: Den Haag
![]() | Ik heb een Zalman 5.1 headset met een "gewone" mic. erbij. Echt helemaal te gek (als je de juiste geluidskaart erbij hebt natuurlijk!) Dan klinkt alles zo echt! Beter dan een 5.1 speakerset. Plaatje? ff op google "Zalman headset" [/img] |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Trust headsetje; €9.95 bij de Dynabyte ofzo. Werkt voldoende voor dingetjes als BF2 of TeamSpeak. Voor de rest; mijn muziek/video-output gaat meestal via S/PDIF naar mijn vaste versterker en 6.1-set.
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Major Xbox Live: 372nd Join Date: 31st July 2005 Location: België, tussen 20 muren en 10 deuren
Xfire: sticky9140
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | SilverCrest €15 , met bass etc |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sergeant | Sennheisertje van mycom voor 49,95. Sennheiser is kwaliteit en duurzaamheid. Ben er wel zuinig mee. (aantal headsets gehad waarbij er altijd een draadje kaduuk gaat (intern) en ik daarna nog maar bv. in 1 oor geluid over heb. Ik zou kijken naar comfortabiliteit en duurzaamheid bij het aanschaffen van een headset. Geluidskwaliteit is meestal wel okay genoeg persoonlijk (je kan natuurlijk geluidskwaliteit een hogere prioriteit geven) |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 31st July 2005
![]() | Tja wat moet ik zeggen...de geluids kwaliteit is hoog, geen rare piepjes en gekraak. Geluid kan erg hard als je dat wilt en blijft helder, soort van ingebouwde bass, je hebt vaak headsets van 5 euro waar het geluid heel blik-achtig is. Bij deze dreunt het geluid lekker door in je oren De mircrofoon is ook erg goed en duidelijk, dit is natuurlijk vooral van belang als je in een clan zit en vaak op teamspeak zit. Al met al, deze headset verkies ik boven mijn 7.1 surround setje Edit: Oh ja, hij zit ook lekker op je kop want hij is te verstellen aan de grote van je hoofd. Bij goedkope headsets worden vaak de speakers recht op je oren gedrukt waardoor na een lange BF2 sessie pijn aan en in je oren krijgt. Is natuurlijk niet goed voor je oren als die recht tegen de speakers aan zitten! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Private Join Date: 5th August 2005
![]() | Creative HS-300 heb ik nu. Eerst had ik zo'n Sennheiser ding, die klonk echt veel beter, maar die heb ik kapot geragt. Dit was gewoon een goedkoop ding, omdat ik hem toch niet veel gebruik. Ik speel BF2 liever over m'n Logitech Z-5500 boxen. //edit: Maar ff thumbs gemaakt, pics verknalde lay-out een beetje. ![]()
__________________ Get a life, play Battlefield 2! Last edited by T-mo-T; 10-8-2005 at 17:18.. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 21st July 2005
![]() | ik heb een cheap dingetje van 15 euries van Trust goed spul gebruik hem samen met me broer al bijna 1 jaar, nooooit problemen mee gehad en altijd duidelijk te verstaan, het nadeel: je mic zakt na wat maande wel naar benede maar ff omhoog zette en klaar +puntje is wel dat hij in je nek ligt zeg maar, dus niet midde over je hoofd, handig voro als je gel in je haar hebt en hij ligt niet eens in je nek dus je voelt er nix van *geen foto* |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 9th August 2005
![]() | ik heb er een van logitech bij de bcc voor 37 euro, maar ben er niet echt blij mee...het mondstuk is zo kort (of ik heb een rare schedel) dattie meer bij me wang dan voor me mond hangt, moet ik alsnog een hand gebruiken om hem even juist te plaatsen... maar de experience van 2-oors-koptelefoon is heel relaxed...onwijs stereo en zorgt ervoor dat je gewoon kunt horen waar de shit aan het dampen is. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 29th July 2005
![]() | Ik heb een losse microfoon van creative, zon goedkoop dingetje en daarnaast een Telinga stereo DAT microfoon met een PRO4, echter die gebruik ik bijna niet bij het gamen (wel prachtig ding). Daarbij gebruik ik een beyerdynamic DT 990 koptelefoon en deze kan ik iedereen aanraden! Geweldig geluid! Je hebt hem gesloten en half gesloten, tegenwoordig al voor 150 euro overal te krijgen. http://www.beyerdynamic.com/ Het klinkt misschien prijzig maar als je deze koptelefoon geprobeert hebt wil je niet meer anders. Beyer verkoopt ook een aantal prima headsets maar dit is eigenlijk meer profesioneel spul, wel erg goede kwaliteit overigens. Last edited by buurman; 14-8-2005 at 01:57.. |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 21st August 2005
![]() | Quote:
ik heb er geen voor het moment, en ben eigenlijk ook niet echt van plan er een to kopen, kan al goed overweg met de sneltoetsen . maar je mak altijd mij even de voordelen uitleggen, misschien overhaal je me wel.groetjes | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lt General Join Date: 21st May 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | VOIP voor BF2 kan je praten inplaats van te typen ![]() als je een clan hebt is meestal een mic nodig (weet nie of je een clan hebt) je ouder geen last van het geluid als pc beneden staat dus kan je ook gebruiken als koptelefoon ![]() meer weet ik nie mss andere mensen ![]()
__________________ Transformer fan |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |