![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 4th August 2005
![]() | Ik ben er nog steeds niet 8er hoe ik de bommen goed moet richten van uit een jet. Moet ik met een bepaalde snelheid vliegen? Onder een hoek? En hoe moet het doel in het vizier staan? Ik heb op diverse sites gekeken maar ik kan het niet vinden. Plz help ander blijf ik n00b. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Bier tester | Er zit maar 1 ding op! Oefenen oefenen oefenen. Pak een lege server, of zet er zelf 1 op. Ga vliegen en gebruik externe vieuw( c key) om te kijken hoe en wanneer je iets moet/kan raken. Probeer de basis met daarop tanks aan te vallen.
__________________ http://battlefieldmods.info/xprpg1.gif |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal | haha mja je kan gewoon recht aanvliegen en met een handflight joystick gaat het een stuk fijner. met keyboard is klote op high speed
__________________ www.dutchgamingclan.nl ned bf2 clan |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Sergeant | Als je bommen als wapentype in je plane neemt, zie je een streepje verschijnen vanuit het midden van je crosshair. Die eindigt onder in een bolle boog. Als je een target daarin ziet langskomen, dan als je je bommen loslaat en niet in een al te gekke bocht zit, komen je bommen daar neer. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Sergeant | Juist, daarbij komt ook nog eens de afwijking van je vluchtrichting bij. Dit is moeilijk in te schatten en niet zo maar van je display af te lezen, stel je komt in een bocht naar links aan richting een tank en bent nog in de bocht op het moment van het snijpunt met de tank en de lijn/boog, als je dan je bommen gooit, hebben deze dus nog een snelheid die ze uit jou vluchtpad drukt (de bocht uit vliegende). Je kan met oefening dit in gaan schatten, maar eenvoudig is het niet. De beste methode om te bombarderen op bijvoorbeeld een tank, is een rechte lijn in een licht duikvlucht op de tank aanhouden, dan op het snijpunt afwerpen en weer stijgende lijn pakken. Het is eigenlijk allemaal een beetje natuurkunde. Niet altijd even makkelijk natuurlijk Ik denk dat er wel via google een aantal serieuze websites zijn die de "physics" van het bommenwerpen uitleggen etc. |
| | |
| | #9 (permalink) |
![]() | Nou ik ben ff als een gek aant oeffenen gegaan en ik moet zeggen dat het aardig klopt wat je zegt. Als ik full-trottle ga dan moet ik idd een flauwe duik maken, 20-30 graden ofzo als ik de bommen dan loslaat als het doel halverwege de verticale lijn is raak ik ze meestal (ik vlieg wel aadig laag btw). Wel moet je dan recht vliegen en niet in een bocht. Ik moet zeggen dat het allemaal wel moeilijk blijft maar dat maakt een kill veel mooier en realistischer. Ook met de guns gaat het al goed, 500 knopen vliegen werkt het best. Een joystick is een must. Zelf heb ik al een paar jaar geleden een sidewinder ff van microsoft gehaald. Duur maar cker elke euro waard. Bedankt voor alle reacties en ik hoop dat er meer mensen hun voordeel mee kunnen doen. (die helikopters zijn ook kicken) Top game dit. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Private Join Date: 8th August 2005
![]() | Quote:
2. zorg dat je er recht voor zit 3. ga hoog vliegen 4. neem een duik vlucht naar beneden 5. vlak voor dat je bij je doel bent bommen laten vallen 6. (ook wel handig) trek weer op 7. ga terug naar de basis om weer bommen te halen | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Corporal | crash course nooit meer missen: vlieg recht aan heb je 5 bommen droppen wanneer de target halverwege de verticale streep is, dan is het 100% raak tenzij die wegrijd in de tussentijd nog heb je 2, drop 1 of beide, wanneer de verticale en horizontale bijna kruisen als je dit doet is het bijna altijd goed, en natuurlijk veel oefenen note: duikvluchten maken dit vizier incorrect, is gericht op recht aanvliegen, kijk maar na, des te hoger je zit, des te verder weg je van je doel zit als je kruising neemt |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |