![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: Breda
![]() | Misschien gekke vraag, maar wat missen jullie nu nog in battlefield2? ik mis iets zoals bijvoorbeeld: * standaard in je uitrusting een schep, zodat je schuttersputje kan graven of loopgraaf in de woestijn. * Dag/Nacht.. dat het naar bijvoorbeeld 10 min donker wordt, en daarna weer licht. * burgers, in een stad wonen normaal burgers, en er zullen er vast wel een paar zijn achtergebleven die huilend in een hoekje van een woonkamer zitten. * wisselende weersomstandigheden, regen, onweer, wind noem maar op, dit niet op een vaste volgorde, maar af en toe beetje afwisseling. * lijken moeten blijven liggen om de oorlogssfeer te verhogen. wat missen jullie? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Een schepje? Wanneer is de laatste keer dat er een loopgraven-oorlog is uitgevochten?? De nacht-missies komen in de expansion-kit; ergens dit jaar nog. Maar dan kan je alleen nog maar SpecOps spelen. Ik ken vrij weinig burgers die zo slim zijn om in een oorlogsgebied te blijven. Zie ook films als "Black Hawk Down" waar je misschien een paar neutrale burgers ziet en 100en enemies. En bijvoorbeeld ook in Baghdad zag je de burgers pas echt op straat nadat de laatste bad-guy omver geschoten was. Qua weer hebben we al een gedeeltelijke zandstorm maar verder ook niet; zelf zou ik niet akkoord gaan met weersomstandigheden aangezien je dan een heleboel mensen met een middelmatige PC buitensluit (vooral dingen als mist enzo zijn erg zwaar voor je PC). Als lijken blijven liggen, wat op zich wel cool is, kom je op sommige servers hele bergen met mensen tegen op bepaalde punten. En dat is niet al te realistisch tenzij je medics de mogelijkheid geeft om doden/gewonden af te voeren zoals je wel vaker ziet IRL. Op zich; allemaal leuke ideeen maar in mijn ogen niet helemaal een toevoeging bij de huidige game. Sorry...
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal Join Date: 9th August 2005 Location: Breda
![]() | ieder natuurlijk zijn eigen mening, ik zeg ook niet dat je een oorlog moet vechten met loopgraven, maar schuttersputjes graven ljikt me best realitisch. verders ben ik het er niet helemaal mee eens, dat je dan veel mensen buitensluit, nu heb je minimaal al wel een pc met 1gig aan ram geheugen nodig, als een computer 1 gig heeft betekend dit in de meeste gevallen ook dat er een goede videokaart in zit.. dus ik denk dat zoiets wel meevalt.. met de doden heb je wel gelijk, het kan dan inderdaad best vol komen te liggen.. misschien de lijken max 3 min laten liggen ![]() burgers: ze moeten ook niet buiten gaan wandelen, maar binnen zitten ofzo, er zullen er vast altijd wel een aantal zijn.. ieder zijn mening, en dat lijkt mij wel wat |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Corporal | denk dat het schepje zo goed als onmogelijk is dan zou je het terrein moeten veranderen wat zwaar op je videokaart zit en niet alleen die van jou (en in modern warfare worden zelden schuttersputjes gegraven, waarom zou je... 1 bom en je bent toch al dood, maakt niet uit of je in een putje zit of gewoon op de grond ligt) daarnaast zou het spel te groot worden en grafisch te zwaar als je er ook nog weersomstandigheden in doet |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Corporal Join Date: 26th July 2005
![]() | Heb je mee-gecode aan battlefield dan?
__________________ http://www.serverspy.net/bin/hmon/84...7/27/image.png |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Private Join Date: 5th August 2005
![]() | Het enige wat ik toch wel een beetje mis zijn andere Gametypes. Zoals bijvoorbeeld CTF lijkt me erg vet. Al die dingen die Dieptebom noemt vind ik een beetje overdreven. Het is natuurlijk wel leuk als het ineens gaat regenen, maar ik denk niet dat m'n computer dat ook zo leuk vindt. Oja, wat ik wel mis: Een optie om als server beheerder de commander uit te schakelen. Een beetje squadleader geeft genoeg orders (en vaak nog betere dan een commander) en die artillery word ik al helemaal gek van. ![]() Alleen UAV zal ik dan wel missen. En een schepje. De mazzel!
__________________ Get a life, play Battlefield 2! |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 9th August 2005
![]() | bergen lijken lijkt mij eigenlijk wel geweldig, gaat alleen niet gebeuren omdat je dan gewoon 10 (of 5 of 1, hoe leet je bent...) keer jezelf gaat tegenkomen...time-space ripture en dat soort dingen...brengt wel het wapen van antimaterie in beeld...5 vijanden die bij jouw lijk aan het campen zijn? ren ernaartoe spring in je dooie zelf en schrijf 10 punten bij oja...het realiteits-argument: dat kan helemaal niet... |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Quote:
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Corporal Join Date: 26th July 2005
![]() | Ik mis: F-16, A-10, Apache, Littlebird, Frogfoot, Target Painting, Hind, raketten die wel de enemy raken en niet een friendly die helemaal aan de andere kant van de kaart zit, een 10 sec wait voordat punish selectie komt, een ranking system die niet alleen gebaseerd is op hoe lang je het spel speelt, clantag beheer los van nickname beheer, uberhaubt enige controle over je nick, Desert Combat mod team die voor Battlefield 2 een Desert Combat mod gaan maken , Waypoint systeem voor de commander, Spawn bij squadleader alleen mogelijk als deze te voet is.Verder is het een prachtig spel hoor ![]()
__________________ http://www.serverspy.net/bin/hmon/84...7/27/image.png |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Sergeant | Quote:
Claymroe doet aleen dmg vs infantry, rij er maar eens met een tank overheen, doet nix. Claymore is in RL volgens mij zowel met een struikeldraad als remotely detonatable, maar dat is dus niet in het spel terecht gekomen. | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Join Date: 12th August 2005 Location: Belgiƫ, Heist-op-den-Berg
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Corporal First Class Join Date: 1st August 2005 Location: Breda
![]() | Quote:
.. | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Sergeant Major Join Date: 9th August 2005
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 15th August 2005
![]() | - Alias: Leuk zo'n account, maar je kan nu helemaal niets. Wat nou als je ineens in een clan wilt/mag. Moet je een nieuwe account aanmaken! Weg stats Ik had er meer... Maar ja. Als ik ze weer verzien knal ik ze hier neer... |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |