![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #5 (permalink) |
| Corporal Join Date: 31st July 2005
![]() | @ Electric, Welke unlocks heb je nu, en welke zuigt het meeste ? .. (MAW heb je spijt van een unlock of nie)
__________________ Rules to BF2 1. Friendly fire isn't 2. Repressive fire won't 3. Recoiless rilfes aren't 4. The SU-34 is the ultimate close range support weapon. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lt General Join Date: 21st May 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | spec ops/medic/engineer/anti-tank <<--- zo heb ik ze tot nu toe unlocked en ik weet nie welke ik strax moet nemen ![]() ik vind dat die medic nie als eerste keus drom eerst de spec ops en ik vind de engi best slecht aangezien weinig clips 4/5 ofzo en maar 7 kogels in da ding + lange reload
__________________ Transformer fan |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 31st July 2005
![]() | Quote:
![]()
__________________ Rules to BF2 1. Friendly fire isn't 2. Repressive fire won't 3. Recoiless rilfes aren't 4. The SU-34 is the ultimate close range support weapon. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 12th July 2005 Location: ijsselstein
![]() | Even rekenen. Het kostte mij 2 maanden om op 2000 punten te komen. Om nu op 250000 punten te komen zou ik 250 maanden (=20 jaar) moeten spelen, bij dezelfde intensiteit als ik nu speel. Ik zal dus blij zijn als ik die tweede heb ge-unlocked en ooit eens die derde haal... Mijn eerste gun die ik koos was de PKM. Ik speelde toen nog veel support. Ik heb er niet echt veel spijt van gehad, want die gun is echt heel stevig. Hij is alleen nog onzuiverder dan die standaard support guns. Toen de wapons door een bug ge-unlocked waren had ik mijn hand kunnen leggen op een G36-C, en ik moet zeggen dat ik die wel heeeeeeel fijn vond. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Corporal Join Date: 26th July 2005
![]() | Ik heb alleen de DAO-12, met nog 2700 punten te gaan voor corporal. De keuze voor de anti-tank unlock was een no-brainer. Het heeft geen zin om de spec-ops gun te unlocken (bijvoorbeeld) als je er nooit mee speelt ![]() En dat speel ik dus 99.9% van de tijd ![]() Anti-tank 2d 17h 43m 30s 2529 1536 843:512 De rest komt niet eens boven het uur uit.
__________________ http://www.serverspy.net/bin/hmon/84...7/27/image.png Last edited by SKiNNiEH; 12-8-2005 at 10:54.. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 9th August 2005
![]() | ik heb ook net de DAo unlocked als 2e unlock en ik vind hem keirelaxed...zeker hoe die maten soms helemaal achterover vliegen door de kracht ![]() maar hijs ook wel een beetje heel erg verspreidend...om hem te testen heb ik eens in de USMC-base in Karkand op zo een stalen raam/hek-achtig iets van dat gebouwtje op de heuvel geschoten, dan zie je duidelijk (vonken!) wat de verspreidingsradius is...die is enorm, tis eigenlijk gewoon maze van staal wat eruit komt |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Colonel Join Date: 19th August 2005 Location: Arnhem, gelderland
![]() | de G3 van assault is een kk sterk wapen, het was mijn eerste unlock en ik heb er sindsdien ongeveer 2500 kills mee gehaald. ok 20 kogels per magazijn maar, maar vooral op half auto. op medium range is ie kk sterk, en op korte afstanden verslaat hij bijna elk wapen (behalve misschien de auto. shotguns) ok dit wapen ownd dus kk erg, toch ben ik met mn 2e unlock voor de G36C gegaan omdat je als assault met de G3 gewoon geen hol kan tege heavy armor (APCs, tanks) je kan alleen hopen dat de bestuurder dood gaat aan een hart-aanval C4 fo' life ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 21st August 2005
![]() | Quote:
![]() nu ja, ik kan mij ook vergissen hoor groetjes | |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Corporal | Quote:
| |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Corporal | Quote:
__________________ http://www.battlefield2.nl/bf2stats/player.php?pid=hsls | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | De uitbreiding heeft niks te maken met de huidige wapens. Sterker nog; je wordt voorzien van hele andere wapens & mannetjes. Het is dus eigenlijk geen uibreiding maar een mod. Duzze, unlock je suf in de originele BF2!
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Corporal Join Date: 17th August 2005
![]() | Mijn eerste unlock was de G3 (assault), gewoon omdat ik destijds alleen maar met die klasse speelde. Nu speel ik er nooit meer mee. Is het een goede gun? jawel, niet een super verbetering, maar leuk voor de variatie. Mn tweede unlock werd de PKM (support), dit wapen vind ik wel een grote verbetering ten opzichte van de standaard support guns. Als je het leuk vind om met munitie te spammen, dan is dit wapen een goede keus om te unlocken. Voor mijn derde wapen heb ik nog geen idee welke ik ga kiezen. Ik heb momenteel geen favo klasse die ik speel. Misschien wordt het de unlock van de AT, want de standaard gun sucked gigantisch... |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Quote:
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. Last edited by MAX3400; 6-9-2005 at 20:48.. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |