![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #2 (permalink) |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Wat mij betreft: degene die hier na me op antwoord met een serieuze link ofzo heeft een probleem. Bel je computerboer maar voor een nieuwe DVD-speler of EA voor een nieuwe DVD. Vragen om spullen, software of hardware die inbreuk maken op de intellectuele eigendommen van een leverancier worden vanzelfsprekend niet gehonoreerd!
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Join Date: 18th August 2005
![]() | Quote:
Anyways, mocht je het orgineel zelf echt in bezit hebben. (right..) Zou je er altijd met alcohol een image van kunnen maken, en dan mounten met daemontools, op die manier hoef je de dvd niet continu in de lade te laten zitten. EA cd's zijn iig niet de meest betrouwbare ik weet niet in hoeverre dit zich doorzet in de dvd's van ze, maar ik zou het voor de zekerheid toch wel doen. Zelf doe ik het ook al zo sinds bf1942, met €50 voor een game wil je wel zo zuinig mogelijk zijn | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 21st August 2005
![]() | Quote:
![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal | Wat is vaag? ff wat duidelijker, mss kunnen we je helpen... ![]()
__________________ - System Specs - |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Quote:
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |