![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal | Gisteren heeft Battlefield2.nl een exclusief interview gehouden met de #1 op de EA Battlefield 2 Global Rankings. ElekTric is al enige tijd de absolute nummer 1. Wie is hij, hoe doet hij het en wat doet hij buiten Battlefield 2? Je kunt het allemaal lezen in het interview op: www.battlefield2.nl ! Greetz, eS^derxen. Last edited by eS^derxen; 19-8-2005 at 21:09.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Corporal | leuke intervieuw alleen wat extra tips electric zou welkom zijn ![]()
__________________ www.dutchgamingclan.nl ned bf2 clan |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Corporal | haha ik heb wel en tip: gewoon veel spelen en dan komt het goed he ^^ haha
__________________ www.dutchgamingclan.nl ned bf2 clan |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Corporal Join Date: 21st August 2005
![]() | hoi, ik vind dat ElekTric dat geweldig gedaan heeft. hoedje af hoor, ik zou het nooit kunnen, ik heb nu ook niet meteen de ranking voor ogen, mijn doel is alle badges van medic binnen halen, maar daar voor voorzie ik een vijf jaren plan ![]() greets |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geband Join Date: 14th July 2005
![]() | Quote:
Waarom jij en heel veel anderen zoiets niet snel zullen halen is simpel. De meesten mensen kunnen nou eenmaal niet elke dag 7 of 8 uur bf2 spelen ![]() | |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lt General Join Date: 29th July 2005 Location: Leiden, The Netherlands, Europe
![]() ![]() ![]() | Quote:
__________________ <| Test je PC met nieuwe games! | Extreem handig | System specs |> Vragen? Geef voldoende info of druk eens op F5. | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 21st August 2005
![]() | Quote:
.zeg, hij heeft hard voor die nummer 1 plaats gespeeld hoor, gun hem die maar gewoon ![]() | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |