![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private First Class | Basti504 en ik heb onlangs een map uitgebracht genaamd factory war, het speelt zich af in het gebied tussen de 2 steden waar we in wonen. het is een echte infantery map en het leuke is voor sommige mensen geen arty!! er is overigens veel hoog gras om lekker doorheen te sneaken de map is te downloaden op deze link: http://battlefield2.filefront.com/fi...y_War_v2;46166 We zijn overigens alweer bezig met een volgende map dat wordt een soort D-Day dus da wordt lache je kunt t vergelijken met de oude Omaha Beach van bf'42 dus dat wordt amerikanen afslachten op t strand met stationaire machiene geweren en snipers. Last edited by Dr.Zwa; 24-8-2005 at 22:44.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Corporal | screenies? ook erg handig om te zien.
__________________ http://www.geocities.com/captkcf/skunkfirejoesign.jpg |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Private First Class | screenies staan bij de link. je kunt 'm installeren door 'm te extracten in de ......./EAgames/Battlefield2/mods/bf2/levels/Factory-War (dat laatste weet ik niet presies zeker maar dat merk je zelf wel) en het is een MP map en er zijn al een aantal servers die 'm draaien dat moet je maar met All Seeing Eye kijken met maps other. helaas zijn die servers redelijk vaak leeg. Last edited by Dr.Zwa; 1-9-2005 at 20:13.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Corporal Join Date: 21st August 2005
![]() | hoi, ik heb hem binnengehaald. de screanshots zien er best gaaf uit. maar ik heb er een klein probleempje mee. ik heb hem proberen te spelen in singelplayer mode, maar waneer hij hem is aan het laden valt het spel uit, weet jij hoe het komt? ik heb wel gelezen dat het een map was voor 32 of 64 gamers, en bij mijn singelplayer kan ik enkel voor 16 kiezen. Alvast bedankt. groetjes ps: hoe maak je eigenlijk zo een map, ik wil dat ook wel eens proberen (niet dat dat veel gaat worden, maar ja) |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Corporal | mmh erg vreemd. heb je mishien een map verkeerd ingedeeld want als je een map renamed of verplaatst krijg je meestal dit soort probleempjes. reinstall mishien?
__________________ www.dutchgamingclan.nl ned bf2 clan |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 21st August 2005
![]() | Quote:
zelfde probleem. dan valt ook heel het spel uit tijdens het laden. ik heb gewoon de map uitgepakt. en dan geplakt in de map .../Battlefield 2/mods/bf2/levels. meer niet, geen namen veranderd. nikske. iemand een idee wat het is? (moet ik deze vraag ergens anders stellen?) groetjes | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 1st August 2005 Location: Breda
![]() | http://img272.PLEASE UPLOAD IMAGES THROUGH THIS FORUM /my.php?image=rofl1uq.jpg Ik heb alles hetzelfde gezet als bij de andere maps, heb alles behalve die screens in het info ding gezet. Maar bij single player komt de map nog niet bij de andere maps te staan. Hoe komt dit ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Join Date: 26th August 2005
![]() | Quote:
Dat komt omdat er geen AI in zit en als de map in de game-list van singleplayer opduikt crasht ie. Er is nog geen manier (niet dat ik weet in ieder geval ) hoe je AI in een costom map moet krijgen. Ik heb al wel wat geprobeert als de ai mappen kopieren van de gewone map naar mijn map en dan aanpassen maar dat werkt niet goed. Hier kun je servers vinden die hem draaien. Quote:
Last edited by Basti504; 31-8-2005 at 17:36.. | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Corporal | ben benieuwd heb hem net gedownload.. ben gek op infantrie maps
__________________ mijn stats |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 29th August 2005 Location: 's-Hertogenbosch
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #18 (permalink) | |
![]() | Quote:
| |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Corporal | Dan zal je toch echt hoge stats nodig hebben.
__________________ - System Specs - |
| | |
| | #20 (permalink) | |
![]() | Quote:
Last edited by DMTuur; 1-9-2005 at 17:26.. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |